Vårdnad ?

Adrenochrome

Trådstartare
Är det någon skillnad på EGEN vårdnad och ENSKILD vårdnad, eller är det samma men bara olika namn ? En vän till mig säger att det är olika för det har dennes familjepedagog sagt. Jag vet inte för jag är inte så värst insatt...men googlade och hittade inget speciellt att ta på mer än att det verkar vara samma ?! Någon som kan reda ut ?

Sv: Vårdnad ?

Juridiskt sett heter det enskild eller gemensam vårdnad, men till vardags säger många slarvigt egen vårdnad eller delad vårdnad. Din vän har fel.

Liknande trådar

Övr. Barn Dottern har haft ont i magen hela veckan, läkaren konstaterade förstoppning och skrev ut magpulver. Problemet är bara att det är helt...
Svar
18
· Visningar
1 407
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 362
Senast: MiniLi
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 300
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 563
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka