Bukefalos 28 år!

Varför beter han sig såhär?

oviktig

Trådstartare
Jag har funderat på lite beteende som min sambo har mot mig.
Jag vill först säg att han ALDRIG SLÅR MIG eller skadar mig.

Jag vet inte om alla män beter sig så här i allmänhet?! :confused:

Min sambo...
...juckar gärna mot mig. Speciellt om jag skulle böja mig ner eller nåt.
...håller fast mig så jag får be att han släpper. (jag brukar bli arg)
...slänger mig i sängen för att han vill mysa.
..."jagar" mig och flåsar tillgjort.
...kramar mig "hårt" på låtsas. Alltså att han tar i, men tar inte i så mkt att han skadar mig.
..."snoppar" mig. (petar snoppen på mig om jag ex vilar i soffan eller sängen)
...petar mig på musen när han ändå går förbi mig.
...klämmer mig på brösten intensivt exempel när han går förbi mig.
...låtsas göra sugmärken på mig. (jag vill inte ha sugmärken).
...håller i mina överarmar så det känns som det ska bli blåmärken (jag är ganska känslig, behövs inte hållas eller petas så hårt för att det ska ömma).
...hetsar (ex flåsande eller skrattandes/fnittrandes) för att försöka hetsa upp mig.
...pillar sig nästan jämnt på snoppen, ex när han tittar på tv, spelar datorspel mm.
...visar gärna snoppen genom att dra ner byxorna och vifta framför mig, för att sedan fnittra och springa iväg.


Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta...
Jag vet att jag är dålig på att ge uppmärksamhet, men det känns som jag vill ge mindre uppmärksamhet när han gör massa sånt här, som jag faktiskt inte är så förtjust i...

Gör alla män såhär?
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

What?? Haha är han 13? :rofl::confused::rofl:
Nej, alla män gör inte såhär (Kanske någon pojkvasker dock :p ). Min man hade inte varit min om han betett sig så töntigt. Hur står du ut?
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Om det inte vore för playstation-spelandet kunde det här varit han :)

250px-Male_silverback_Gorilla.JPG
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Hahaha! Du skrev det så oerhört roligt!! Vet inte om det är helt ovanligt, men min sambo klämmer mig dock på rumpan i tid och otid... det är väl liknande som att din karl klämmer dig på brösten :p.
 
Senast ändrad:
Sv: Varför beter han sig såhär?

Be honom lämna kiss-och-bajsåldern... En sån tönt.

Mixoman: det där är en förolämpning mot gorillor! En äkta silverrygg uppvaktar sin hona och matar henne :)
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Nej det är inte normalt i min värld. Känns som en översexuell 13-åring utan respekt för andra. Jag undrar precis som morgaine: Hur står du ut?
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Tack och lov så är inte det ett vanligt beteende hos män. Det låter ärligt talat en smula märkligt din sambos beteende, som om han skulle vara översexuell eller ha någon form av tvångssyndrom eller någon slags sexuell tourettes.
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Jag tror inte att det är vanligt. Jag har aldrig råkat ut för det och jag skulle inte stå ut en dag ens en gång.

Varför står du ut?
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Jag vet inte om alla män beter sig så här i allmänhet?! :confused:

...
Gör alla män såhär?
Nej.



(Meddelandet som du har skrivit in är för kort. Var vänlig och skriv ditt meddelande så att det &amul;r minst $vboptions[postminchars] tecken.)
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Jag har funderat på lite beteende som min sambo har mot mig.
Jag vill först säg att han ALDRIG SLÅR MIG eller skadar mig.

Jag vet inte om alla män beter sig så här i allmänhet?! :confused:

Min sambo...
...juckar gärna mot mig. Speciellt om jag skulle böja mig ner eller nåt.
...håller fast mig så jag får be att han släpper. (jag brukar bli arg)
...slänger mig i sängen för att han vill mysa.
..."jagar" mig och flåsar tillgjort.
...kramar mig "hårt" på låtsas. Alltså att han tar i, men tar inte i så mkt att han skadar mig.
..."snoppar" mig. (petar snoppen på mig om jag ex vilar i soffan eller sängen)
...petar mig på musen när han ändå går förbi mig.
...klämmer mig på brösten intensivt exempel när han går förbi mig.
...låtsas göra sugmärken på mig. (jag vill inte ha sugmärken).
...håller i mina överarmar så det känns som det ska bli blåmärken (jag är ganska känslig, behövs inte hållas eller petas så hårt för att det ska ömma).
...hetsar (ex flåsande eller skrattandes/fnittrandes) för att försöka hetsa upp mig.
...pillar sig nästan jämnt på snoppen, ex när han tittar på tv, spelar datorspel mm.
...visar gärna snoppen genom att dra ner byxorna och vifta framför mig, för att sedan fnittra och springa iväg.


Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta...
Jag vet att jag är dålig på att ge uppmärksamhet, men det känns som jag vill ge mindre uppmärksamhet när han gör massa sånt här, som jag faktiskt inte är så förtjust i...

Gör alla män såhär?

Vilken punkt som helst hade gjort mig vansinnig och helt perplex.
Visa snoppen och fnittrande springa iväg? Hålla fast mig? Juckar? Gaaah!
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

What?? Haha är han 13? :rofl::confused::rofl:
Nej, alla män gör inte såhär (Kanske någon pojkvasker dock :p ). Min man hade inte varit min om han betett sig så töntigt. Hur står du ut?

Mm, känner oxå att han är lite omogen, men har väl varit rädd att jag kanske överreagerar. Och börjar samtidigt studera andra män, och känner lite av en hopplöshet. Han är närmre 30 :o.
Jag vet inte om jag står ut, kanske inte just av detta, utan även av andra grejer som jag kanske irriterar mig på. Har påpekat flera gånger att man bör tvätta händerna när man varit på toabesök, men han ser inte varför det behövs när han inte tar på snoppen (vilken han gör 80% av sin vakna tid utanför toaletten)?


Jag vill väl mest se hur ni andra har det? :o
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Om ni var hundar och du löpte hade jag funnit ca hälften av punkterna normala men nu blir samtliga onormala............ :o
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Jag har funderat på lite beteende som min sambo har mot mig.
Jag vill först säg att han ALDRIG SLÅR MIG eller skadar mig.

Jag vet inte om alla män beter sig så här i allmänhet?! :confused:

Min sambo...
...juckar gärna mot mig. Speciellt om jag skulle böja mig ner eller nåt.
...håller fast mig så jag får be att han släpper. (jag brukar bli arg)
...slänger mig i sängen för att han vill mysa.
..."jagar" mig och flåsar tillgjort.
...kramar mig "hårt" på låtsas. Alltså att han tar i, men tar inte i så mkt att han skadar mig.
..."snoppar" mig. (petar snoppen på mig om jag ex vilar i soffan eller sängen)
...petar mig på musen när han ändå går förbi mig.
...klämmer mig på brösten intensivt exempel när han går förbi mig.
...låtsas göra sugmärken på mig. (jag vill inte ha sugmärken).
...håller i mina överarmar så det känns som det ska bli blåmärken (jag är ganska känslig, behövs inte hållas eller petas så hårt för att det ska ömma).
...hetsar (ex flåsande eller skrattandes/fnittrandes) för att försöka hetsa upp mig.
...pillar sig nästan jämnt på snoppen, ex när han tittar på tv, spelar datorspel mm.
...visar gärna snoppen genom att dra ner byxorna och vifta framför mig, för att sedan fnittra och springa iväg.


Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta...
Jag vet att jag är dålig på att ge uppmärksamhet, men det känns som jag vill ge mindre uppmärksamhet när han gör massa sånt här, som jag faktiskt inte är så förtjust i...

Gör alla män såhär?

Haha dör av skratt måste visa den där listan för min sambo, han Skulle kunna(OBS skulle kunna) göra typ allt de där när han är på sitt riktigt galna humör fast hans favorit är typ att göra helikoptern eller dra upp kalsongerna till armhålorna samtidigt som han dansar och sjunger -detta verkar alltid vara när man prata telefonen med mamma eller liknande :D han är också sadist ska nämnas för även jag har så där löjligt lätt för att få blåmärken och ibland verkar det som att han bara måste klämma lite hårdare för att se om jag säger aj O_o

Men han gör inget av detta dagligen och bara när han vill spela Apa, det är liksom mest vår shargång, vårt sätt att vara oförskämt glad, galen och förälskad antar ja. Men vist, listan över galenskaper är lång och är antagligen mallen till alla sådana här överdriva "så här gör kvinnor och så hör gör män" skämt som snurrar på Facebook eller så är det från Facebook dom får allt ifrån men nä alla män spelar inte apa :D
 
Senast ändrad:
Sv: Varför beter han sig såhär?

Det känns som att det vimlar av troll-trådar.

Om inte, personligen skulle jag rent reflex-mässigt ge en ordentlig snyting på alla punkter.
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Vissa grejer av det där gör min kille, och det ser jag som mysigt.

Men det är stor skillnad på att "busa" tillsammans och att båda får ut nånting av det och på det du upplever.
Det låter nästan som att du känner dig ofredad..
Har du pratat med honom om det?
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Nu har jag aldrig varit ens i närheten av samboskap själv, men om man ska lita på den här tråden https://www.flashback.org/t372104 så verkar det vara rätt utbrett (åtminstone en del av det du beskriver, som ollandet och snoppanvändandet i tid och otid). :D
 
Sv: Varför beter han sig såhär?

Men oj.. vet du om det kliar på snoppen eller så? Tänker om han har nån infektion eller problem med förhuden eller nåt? :O
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 321
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 971
Senast: Yrsel
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 872
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 661
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp