Hur ser din ring ut?

Har ingen förlovningsring utan bara vigselring. Oxiderat silver (därav det svarta) med guldsplatter + liten diamant till min ring. Sen bär jag även farmors gamla vigselring som är ett enkelt guldband. Fick ärva den när hon gick ur tiden och tycker den passar fint bredvid min.

Både mina och makens på bilden.
 

Bifogade filer

  • 20191006_165309.jpg
    20191006_165309.jpg
    288,9 KB · Visningar: 97
IMG_6194.jpeg

Vitt guld med en diamant i förlovningsringen. Vigselringen är en helt slät ring, infästningen på förlovningsringen är tillräckligt hög för att de ska kunna ligga dikt an. Skulle behöva lämna in dem på rhodinering men det blir väl av någon gång. Använder bara ringarna när jag är på jobbet eller ”iväg”, sällan hemma. Men gillar dem!
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 481
Senast: _Zacke_
·
Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 780
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 309
Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 234
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp