Bukefalos 28 år!

Varför kommer inte mensen!?

Sv: Varför kommer inte mensen!?

Är det vanligt att man får ont i huvudet om man skulle vara gravid? Är även trött.

Köpte ett till test i dag, spänningen är olidlig. Bara att vänta tills man är kissnödig!
Jag har varit helt lugn och väldigt neutral i denna fråga om jag skulle vara gravid, men när jag sitter med testet framför mig pirrar det en del i magen;)
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

Det tog ett tag innan jag blev trött och då kom det bara *pang* så svimma jag på jobbet!

huvudvärk hade jag i förrgår, då åskade det :mad:
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

Jaha, gjorde testet nyss..det visade neg-

Så nu känns det nästan som om jag kan lägga ner tanken på att vara gravid..eller va tror ni?
Känns mer troligt att mensen bara bestämmt sig för att hoppa lite.
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

huvudvärk har jag så ofta ändå...

men det var nog ej mensen som kom.....var lixom lite blodblandad flytning när jag torkade mig, satte i trosskydd....kissa innan jag stack till jobb INGET blod, varit på jobb mellan 13,00-18,00, kissa nyss, inget på pappret eller på trosskyddet, vad e detta?? Så brukar det aldrig vara???? Känner mig inte mensig heller i kroppen, men mår illa o gjort i några dagar nu......
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

Gjorde ett test för någon dag sen..det va negativt:cool:

Mensen har fortfarande inte kommit..
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

Lite uppdatering..

Mensen har fortfarande inte kommit, har inte direkt haft några symptom som kan tyda att jag är gravid. Men man blir ju ända lite orolig..Ska ju snart ha mens igen.

För några dagar sen så gick kondomen sönder (!!) inte så bra..:crazy:
och i dag har jag mensvärk, men ingen mens har kommit..skumt.
Men det är väl bara att avvakta och se om den kommer, annars ska jag nog gå till en barnmorska eller gynokolog och kolla upp mig.

Blir lite orolig när man sitter och läser tråden om att vara gravid utan symptom!:cool:
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

själv fick jag mens förra fredagen, o slutade i måndags morse (skänt med så få dagar mens) så det är på det igen.....ska bara räkna ut när jag har ÄL, har jag fattat det rätt blir det typ nästa torsdag o frammåt.....:banana:
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

Då är det bara att köra hårt då;)

Fick mens förut...men det är jätte lite, knappt så jag behöver ha skydd!
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

Så var mensen jag fick innan jag blev gravid, inte ens bm trodde de var en mens.
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

*KL*


Jag skrev innan i denna tråd att jag inte hade fått mens. Jag har fortfarande inte heller fått min. det är 97 dagar sen jag hade min mens och nej jag är inte gravid. Har testat mig hemma och hos barnmorskan. Ska nog ringa in igen så dom får kolla upp detta för något är ju fel. Min barnmorska sa att det kan bero på inre stress, hon kan ha rätt för det har varit mycket en tid nu. Men allt har ju löst sig. Men kroppen kanske behöver tid för att återhämta sig.


Mvh
 
Sv: Varför kommer inte mensen!?

Min mens var borta lite väl länge nu. 27 dagar över tiden för att vara exakt. Detta berodde på att jag varit väldigt nere och stressad, så kroppen låste sig helt enkelt tills jag mådde lite bättre igen. Den hade väl ingen energi över för att blöda, eller nåt sånt. Testade negativt två gånger, o fogade mig då i tanken vid att det nog var orsakat av ett bakslag jag fick i vardagen.

I tisdags dök den upp i alla fall. :)

Min kropp reagerar väldigt negativt på stress, och iom min rätt djupa och pågående depression så är jag väl extra mottaglig oxå.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså jag är 42 år, har haft jättelite mens - så jag klarar mig med trosskydd i alla fall i 8 år nu. De senaste åren har jag inte haft...
Svar
11
· Visningar
1 705
Senast: Trissa
·
Gravid - 1år Jag tog ur min spiral i vintras då den hade suttit inne sina 5 år. Så körde vi med kondom men efter en familjemedlems bortgång i januari...
Svar
17
· Visningar
1 604
Senast: Suspiria
·
Hundhälsa blir så trött, ledsen och beskymmrad. Detta blir ett lång och kanske något virrigt inlägg Min fina fina vän dras med en hel del rädslor...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 951
Senast: Sezziyanen
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 822
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp