Varför syns inte tråden i "forumet nu"?

grusholmen

Trådstartare
Jag har precis postat en ny tråd under Senior-Övrigt men när jag går till Forumet nu syns den inte där. Varför?
 
Sv: Varför syns inte tråden i "forumet nu"?

Eller om det är en nyare tråd, så kanske du har gjort samma fel som många andra före dig förhandsgranskat och sen knäppt ner webbläsaren vilket gör att tråden inte blir postad.
 
Sv: Varför syns inte tråden i "forumet nu"?

Fast postad är den... väl? Om jag klickar på "senior" så ser jag den där.
 
Sv: Varför syns inte tråden i "forumet nu"?

Menar du att den inte syns i den lilla rutan "forumet nu"? Isåfall så är det så att inga trådar på Senior syns där.
 
Sv: Varför syns inte tråden i "forumet nu"?

Aha, missuppfattade dig där. Under forumet nu så syns de trådar som har den senaste inlägget postat. Och det kan vara så enkelt att det postades inlägg och trådar snabbt efter din postning, och gjorde de trådarna mera aktuella.
 
Sv: Varför syns inte tråden i "forumet nu"?

Kanske OT, kanske inte... ;)

Jag ser aldrig några trådar från Senior, ÄU och Gnägg (dvs snackforumen...) i rutan "Forumet nu". Där syns bara hästrelaterade trådar från Western, Utrustning, Ridning, Hästvård etc.

Ska det vara så, och kan det isf vara orsaken till att TS tråd aldrig syntes där? :idea:
 
Sv: Varför syns inte tråden i "forumet nu"?

Nu var det länge sedan jag gjorde den inställningen, år sedan, men jag tror du har rätt.
Jag tycker nog att det kan vara vettigt med den uppdelningen, att bara hästrelaterade trådar visas under "Forumet nu".
På förstasidan hittar man även de populäraste trådarna den senaste tiden och jag kan tänka mig att det oftast är åldersforum-trådar som hamnar där
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 403
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 985
Senast: Daff
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit...
Svar
18
· Visningar
1 599
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp