Sv: varför?

För att den som har bestämt det (Gunnar eller är det sån grej som inte går att ändra?) måste ha glömt hur fåordiga vi är och att man inte vill sitta och vänta i en evighet på att få posta nytt.
 
Sv: varför?

jaa, man får ha Harpan eller nått annat "kul" spel uppe samtidigt som man väntar på att få posta sitt inlägg. ;)
 
Sv: varför?

Exakt :bow:

Jag har aldrig suttit med harpan så mycket som jag gör numera, och då är jag ändå så ärlig jag kan bli nu. Börjar bli rätt bra på det, oroväckande minst sagt... :angel: :crazy:
 
Sv: varför?

haha jag med. o så kan man inte sluta bara för att man måste gå ut en rond.
 
Sv: varför?

vem fan hinner posta mer än ett inlägg va 30e sekund? turbopeplis eller? :smirk:
 
Sv: varför?

varför man inte kan skicka meddelande oftare än 30 sek är nog för att om man råkar trycka på skicka flera ggr så blir de onödiga inlägg.. ?
 
Sv: varför?

Och att vissa kanske utnyttjar så man blir en nivå (måndansare, kravlare ja ni fattar) högre fortare genom att skciak jättemånga likadana inlägg :p
 
Sv: varför?

För att vi ska skonas från allt spam. :bow:
Har iofs aldrig stött på spam på bukes forum, men det finns på andra ställen och det är förjäkla irriterande med tusen likadana inlägg på varandra. Särskilt om de består av givande meddelanden som "arjkha" eller något ditåt.
 
Sv: varför?

För att de blir jobbigt annars, vem vill läsa ett inlägg med ett tecken ?
 
Sv: varför?

Här finns en till som blivit duktig på harpan!! :)
 
Sv: varför?

Men spamgrejs fanns ju redan innan så man inte kunde skicka flera likadana utan att ha nån 30 sekunders-regel.
 
Sv: varför?

Vill ni veta det rätta svaret? Det är för att det är meningen att inläggen ska ha något slags vettigt innehåll, vilket jag tvekar på att de flesta av era inlägg har. :devil: För sånt som ni är ute efter så finns det en CHAT på Bukefalos, varför använder ni inte den?

/Erica
 
Sv: varför?

Jag tycker ofta att jag stöter på det felmeddelandet, trots att jag inte tycker att jag chattar i trådarna utan dessutom ofta skriver inlägg på flera meningar.

Blir lätt så om man vet vilka inlägg man skall svara på och bara "avverkar dem". Jag gillar oftast inte melodin med att svara på flera inlägg i ett inlägg, eftersom det finns risk att den man svarar missar då.

Ännu värre är det med 60 s-gränsen för PM. MYCKET irriterande. :(
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 967
Senast: Daff
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
820
Senast: enough
·
IT & mobiler Någon som är bra på Access och SQL? Jag föesöker räkna ord i ett fält i en rad och ska jämföra antalet ord/tecken i alla rader med...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: ascha
·
Utrustning Jag har en Delaval HCP65 (använd ca 10-15 ggr men haft den 5-6 år). Sist jag klippte så slutade den funka när jag var klar och skulle...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp