Varför hoppar den till "Search the web"?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare crazy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 628
C

crazy

Varför hoppar den till \"Search the web\"?

Varför går min dator automatiskt till "Search the web" när man tex ska gå till något som man kanske har på "favoriter" eller i "sökfältet"???Hur får jag bort detta?

Re: Varför hoppar den till \"Search the web\"?

Spyware / tracking cookies!!

Leta upp AdAware på download.com, installera och kör, så blir du av med sån't skräp.

Re: Varför hoppar den till \"Search the web\"?

om det är pga av ad program detta händer vet ja inte,.. men adaware e iaf ett bra progg o ha,. o att ladda från download.com e lite nerjobbat,. bättre o dra det från deras hemsida,. www.lavasoftusa.com/

Liknande trådar

IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
881
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
722
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka