Varför sätts inte priset ut på stallhyra ?

Jag sökte nyligen stallplats i Skåne och stötte också på mängder med annonser där de inte skrev ut all info eller pris, utan man fick mejla för information. :meh:
 
Sen kan jag i och för sig förstå att man inte skriver ut hyran om man hyr ut svart, eller om man kanske bara har någon enstaka hyresgäst och vill sätta priset utifrån hur mycket hen hjälper till eller förbrukar.
 
Det är riktigt irriterad, speciellt om man har en budget att hålla sig till.
Uthyrarna borde slippa massa onödiga frågor/meddelande/samtal från personer som inte har råd/vill betala just den summan om de satte ut den från början.

Jag tänker att det måste ta en massa onödig tid från personer som faktiskt kan tänka sig att stå i just dennes stall?O_o
 
Åh jag såg en ännu bättre på FaceBook här om dagen! Det var en som vägrade skriva ut vart stallet låg utan det fick man ta på PM!
Det var en annons på en annonssida där det angavs vilken riktning stallet låg och att det fanns ridhus. Det stod att man skulle maila för mer info, telefonnummer var inte utsatt. Jag mailar. Får svar: ring för mer info....
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 774
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 337
Senast: Habina
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 601
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 277
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp