Vi har turen att min sambo jobbar 5 min hemifrån med bil och sedan har vi 7-10 min till förlossningen så han kommer få jobba tills det är dags att åka inGud vad jag spammar men jag har så många funderingar. Hur tänker ni och partner göra när det närmar sig BF? Jobbar hen hemifrån eller har ni tur att att hen jobbar nära förlossningen? Hur gör man liksom? Min make jobbar i Uppsala och vi bor i Stockholm. Helt klart ett orosmoment! Han var inne på att ta semester från veckan innan BF men det känns som jordens slöseri, då är ju jobb hemifrån bättre. Och hur skulle ni se på en tjänsteresa två månader innan BF? Maken har en tjänsteresa inom Europa i januari och jag är beräknad till 7 mars. Törs han åka?

Tjänsteresor pratade vi om igår så sambon är borta ungefär 4 dagar/mån.. och min sambo känner själv att han vill inte åka när det är mindre än 8 veckor till BF och inte heller åka förrän tidigast i augusti igen så vi har hunnit landa lite i rutinerna hemma alt att bäbis hunnit bli så stor att vi kan åka allihopa (mycket tacksamt att ha den möjligheten!)