Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter den?Micha Jungs nyaverkar dessutom vara godkänd hingst.
Fischerheros Z e Hotspot - Odermus.Vad heter den?
Är ikapp.Micha Jungs nyaverkar dessutom vara godkänd hingst.
Instämmer i båda påståendena.Är ikapp.
Kung Jung, oavsett gren.
Sjukt fin häst och så otroligt exakt och noggrant ridet.
JS Gulliksens Colonello var också jättefin och som tur är rider båda syskonen G bättre än sin far.![]()
Ligger som valack på FEI?Micha Jungs nyaverkar dessutom vara godkänd hingst.
Så synd, stod som aktiv avelshingst på sidan där jag kollade.Ligger som valack på FEI?
Vad tusan, har FEI inte hört talas om Mello?!I kväll 19:45 börjar dagens sändning på SVTplay. Thomas Ryan gör sin första start för Sverige.
Startlistan https://www.longinestiming.com/eque...tional-de-bordeaux-bordeaux/startlist_S4.html
Själv tillhör jag de som är glad över att det finns något att se denna lördagskväll då både mello o vinteros är sånt som pågår utanför mitt universum.Vad tusan, har FEI inte hört talas om Mello?!
Mvh,
Lady_S
Den enda som är kvar hemma när alla andra är i Milano?Så förvånad jag blev när en man pratade, det tror jag inte att jag hört i svt sen Svanlund gick bort. Han heter Mats Egeholm, vem är det? Har han kommenterat hästar tidigare men att jag har missat det?
Tänkte om han hade någon ytterligare kvalifikation än detDen enda som är kvar hemma när alla andra är i Milano?![]()
Mmm...tycker han är rätt dålig och har noll-koll när det gäller hästar, och det känns som att han har noll kemi med LottaDen enda som är kvar hemma när alla andra är i Milano?![]()