Vart ha babyskyddet i bilen?

Min dotter sitter bak, upplever det som säkrare. Är hon ledsen eller så är det bättre och säkrare att sanna till än att hålla på att fippla under färd.
 
Mitt barn sitter bak. Men har vägrat åka själv fram tills han var iallafall 1år.
Jag ångrar lite att vi inte provade fram istället. Nu blev det att vi inte åkte bil själva första året.
Sen gick det att muta med film
 
Vi har haft babyskyddet bak. Alla tre barn sitter bak nu och har alltid gjort (ingen har babyskydd längre)
 

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 093
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 838
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 037
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp