Vart kan man köpa Fibergi

H

Holsteiner

någonstans i Uppsala? På Svenska Foder's hemsida hänvisar man till MASKINSERVICE I UPPSALA AB, men jag har pratat med dem och de är inte längre återförsäljare. Någon som vet?
 
Du får nog ta dig ner till sthlm :(
Hästbutiken i Bromma har ligger vid Solvalla och även Täby Stall och foder.
 
Johan Hansson har vad jag vet, ligger i Boländerna. Bra service har de med, handlar i o f s inte fibergi där men mineraler och hundmat, de bär ut säckarna till bilen och allt.
:)mvh Maria
 
Ring Johan Hansson AB, de har också flera återförsäljare så de kan hänvisa till den som ligger närmst..
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 786
Senast: Tajger
·
Hästvård Hej! Har nyligen köpt en importerat en häst från Irland av ett svenskt säljstall, och det irländska passet ifråga bestämmer hästen som...
2
Svar
21
· Visningar
2 975
Senast: Lobelia
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 675
Senast: Badtz Maru
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp