Vart kan man köpa Fibergi

H

Holsteiner

någonstans i Uppsala? På Svenska Foder's hemsida hänvisar man till MASKINSERVICE I UPPSALA AB, men jag har pratat med dem och de är inte längre återförsäljare. Någon som vet?
 
Du får nog ta dig ner till sthlm :(
Hästbutiken i Bromma har ligger vid Solvalla och även Täby Stall och foder.
 
Johan Hansson har vad jag vet, ligger i Boländerna. Bra service har de med, handlar i o f s inte fibergi där men mineraler och hundmat, de bär ut säckarna till bilen och allt.
:)mvh Maria
 
Ring Johan Hansson AB, de har också flera återförsäljare så de kan hänvisa till den som ligger närmst..
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har nyligen köpt en importerat en häst från Irland av ett svenskt säljstall, och det irländska passet ifråga bestämmer hästen som...
2
Svar
21
· Visningar
2 975
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi På fogdens hemsida kan man läsa att betalningsanmärkning ligger kvar i tre år. Men vet någon om det är tre år efter beslut eller efter...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: sweep
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 324
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp