Bukefalos 28 år!

Varulvslek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek!

För övrigt tycker jag det är märkligt att folk trodde paddi var god pga av "sia teorin" för jag trodde hon var ond pga samma teori...

Ja! Nu visste ju jag hur det låg till men jag tänkte "oj, nu kommer paddi få misstankar på sig" men istället blev hon nästan godförklarad.

Förresten ulvar, varför käkade ni bara erfarna? Lite jobbigt när det borde varit paddi som stod på tur ;)
 
Sv: Varulvslek!

Jag var rätt tveksam själv till det där inlägger, men jag kände att jag måste göra något drastiskt eftersom jag visste att Hedinn var ond och kände att de onda styrde spelet. När ängeln dog och ingen utom du verkade misstänka Hedinn blev jag lätt desperat.
 
Sv: Varulvslek!

Förresten ulvar, varför käkade ni bara erfarna? Lite jobbigt när det borde varit paddi som stod på tur ;)

Det var inte meningen utan det blev bara så. Dag1 tyckte jag Break var bästa alternativet eftersom så många missat att rösta/inte skrivit så många inlägg och alla vet vad jag tycker om inaktiva spelare så ville jag inte ta någon av dem. bumpo och Pegas är alltid lätta att missförstå = får misstankar så de ville vi ha kvar. Ville inte heller ta någon av dem som varit mest aktiv och sedan fanns det inte så många kvar att välja på.

Kommer inte ihåg varför vi valde Sasse (ngn annan kanske kan svara), men GA käkade vi eftersom vi anade att hon var spionen.

Yupp, blev lite jobbigt - speciellt som jag själv inte räknar mig till de erfarna spelarena och kan inte fatta att alla andra verkar tycka det, men men....

Btw LL - Tackar så oootroligt mycket för att jag slapp ensamulvs rollen!!! :D
 
Sv: Varulvslek!

Jag var rätt tveksam själv till det där inlägger, men jag kände att jag måste göra något drastiskt eftersom jag visste att Hedinn var ond och kände att de onda styrde spelet. När ängeln dog och ingen utom du verkade misstänka Hedinn blev jag lätt desperat.

hade jag haft mer tid till leken så var min tanke att jag skulle försöka vända det där inlägget mot dig och försöka få alla andra att tro att jag var byfånen (bland annat därför jag tog upp att Hedinn blivit siad) men jag hann inte med och hade lite för mycket annat i skallen för att ens försöka..
 
Sv: Varulvslek!

Ja! Nu visste ju jag hur det låg till men jag tänkte "oj, nu kommer paddi få misstankar på sig" men istället blev hon nästan godförklarad.

Förresten ulvar, varför käkade ni bara erfarna? Lite jobbigt när det borde varit paddi som stod på tur ;)

Det hade inget med att göra att de var erfarna. Breaktown var Paddis förslag tror jag och det var väl mest "nån måste ätas" och vi valde nån som inte hade så mycket misstankar mot sig. Det var väl lite samma med Sasse, hon hade inte heller varit uppe för diskussion nåt större. Sen räknade vi ju ut att Myrten var byfånen och glömmerallt spionen och eftersom de var så väldigt överens om allt (och i princip godförklarade båda två) så ville vi gärna ha bort åtminstone en av dem då de kändes lite väl "farliga" ihop, och då föll ju lotten på ga eftersom Myrten skulle överleva första attacken. Mulberry, Shaggy och Ottilia var ju alla tre väldigt misstänkta, så de ville vi ju helst ha kvar, även om vi funderade en del på att äta en av dem tredje natten. Så det hade faktiskt inte alls nåt med att de är erfarna att göra, utan att det var de som kändes bäst just då, av olika anledningar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 898
Senast: Klara
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 563
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
16 088
Senast: cirkus
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 632
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp