Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaa? Jag trodde Mammas ville ha aktivitet i leken och därför ville käka inaktiva.

Men det var ju elakt att ta mig för att jag var taggad :(

Jag har blivit misstänkt just när jag käkat inaktiva i början, därför föreslog jag en aktiv för att det inte skulle vara så jag, sedan ringde det och de andra bestämde sig för dig pga du är farlig när du har viktiga roller och det kändes som att du hade det.

Hade lite dåligt samvete för det först, men det gick över när du kom tillbaka och spelade asbra för de goda! ;)
 
Jag har blivit misstänkt just när jag käkat inaktiva i början, därför föreslog jag en aktiv för att det inte skulle vara så jag, sedan ringde det och de andra bestämde sig för dig pga du är farlig när du har viktiga roller och det kändes som att du hade det.

Hade lite dåligt samvete för det först, men det gick över när du kom tillbaka och spelade asbra för de goda! ;)

Haha, jag som tänkte att det var typiskt dig att våga käka mig pga mina misstankar. Att många andra kanske skulle noja över att det pekar på en.

Asbra var jag bara i början, det här med paddan var ju inte bra :(
 
Haha, jag som tänkte att det var typiskt dig att våga käka mig pga mina misstankar. Att många andra kanske skulle noja över att det pekar på en.

Asbra var jag bara i början, det här med paddan var ju inte bra :(

Hahah, kanske sant det med. :D

Äh, jag blev utpekad -> siad -> utröstad utan att bidra med annat än att länka ihop mig med en kollega, så jag tycker att du klarade dig fint jag. :D
 
Hahah, kanske sant det med. :D

Äh, jag blev utpekad -> siad -> utröstad utan att bidra med annat än att länka ihop mig med en kollega, så jag tycker att du klarade dig fint jag. :D

Du hann med att påminna mig om varför jag saknat att leka med dig också.;) Du är så rolig att tugga teorier med vi tycker liksom tillräckligt olika för att fortsätta i evigheter, vi kan likxom ägna två sidor åt att upprepa samma inlägg på olika vis utan att bli ovänner det känns mest som trevlig sysselsättning och du sticker håll på mina teorier så att jag får lappa ihopp dem lite uppfinningsrikt allt eftersom det skoj:love:
 
Haha, jag som tänkte att det var typiskt dig att våga käka mig pga mina misstankar. Att många andra kanske skulle noja över att det pekar på en.

Asbra var jag bara i början, det här med paddan var ju inte bra :(

Ditt spel blir ju inte dåligt av att du hade fel om än person, du har spelat bättre men du var knappast någon katastrof snarast åt andra hållet.
 
Du hann med att påminna mig om varför jag saknat att leka med dig också.;) Du är så rolig att tugga teorier med vi tycker liksom tillräckligt olika för att fortsätta i evigheter, vi kan likxom ägna två sidor åt att upprepa samma inlägg på olika vis utan att bli ovänner det känns mest som trevlig sysselsättning och du sticker håll på mina teorier så att jag får lappa ihopp dem lite uppfinningsrikt allt eftersom det skoj:love:

Jaaa, det var jätteroligt häromnatten när vi argumenterade! :D :love:
 
Det var jätteroligt att det gick bra för din häst!

Jag tycker du spela helt okej, det som var lite konstigt var väl rösten på mig men då verkade du uppenbart tidstressad, annars finns det ju inget att anmärka på du spelade rätt bra.

Jag som tyckte den rösten var helt logisk, i alla fall om mammas var god. Dumt nog var hon ju inte det. ;-)

Men om jag kunnat rösta några timmar senare, så fanns det mycket mer diskussioner som visade hur fel min röst var. Men ibland får man snällt gå på det som finns. :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 890
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 608
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp