Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha åh det var därför! Jag var t.o.m rädd för att rösta på Mammas för jag tänkte att om hon är ulv drar hon sig nog inte för att käka mig då. GA hade ju dock snappat upp vad jag skrev så det hade väl inte hjälpt er även om inte jag kom tillbaka.

För övrigt: läget för goda kändes ganska hopplöst när OOS inte ersattes. 4 ulvar på 11 deltagare är mastigt.
Mja, du boostaste ga's sia av Mammas väldigt bra och även kopplingen till Caisa senare
 
He he, jo, men vi visste ju att du var siare

Ja om ni inte förstått det borde ni fått straffläxa:devil::D Ni satt ju med facit:p

Jag var så tydlig jag kunde utan att riska att trampa över hintningslinjen. Rösta tidigt och teoria mycket är ju liksom inte mot reglerna, men sänder ändå en signal tänkte jag:)
 
Grattis onda! Får hålla med om att det var bra spelat @Sasse, jag fattade inget om din roll heller förrän leken nu var över! :p

LL (@Matmissbrukaren) du behöver väl inte outa mina tabbar! :eek: :o :D

Jag har bara varit ängel en gång innan och det var sjukt svårt då med! :angel:
Nu skrev jag ju i tråden att jag inte trodde att Mammas var ängel. Skrev en teori runt det och det var två andra som skrev i princip samma sak så jag hoppades att rätt sida skulle snappa upp det.. Men sen när det väl var dags för käk fick jag kalla fötter kring diskussionerna om hur ängeln borde göra. Så då tänkte jag att det kanske var fegt att skydda mig själv ändå och jag fattade att GA nog var siare och låg lika risigt som jag, så jag ändrade. :)
 
Grattis onda! Får hålla med om att det var bra spelat @Sasse, jag fattade inget om din roll heller förrän leken nu var över! :p

LL (@Matmissbrukaren) du behöver väl inte outa mina tabbar! :eek: :o :D

Jag har bara varit ängel en gång innan och det var sjukt svårt då med! :angel:
Nu skrev jag ju i tråden att jag inte trodde att Mammas var ängel. Skrev en teori runt det och det var två andra som skrev i princip samma sak så jag hoppades att rätt sida skulle snappa upp det.. Men sen när det väl var dags för käk fick jag kalla fötter kring diskussionerna om hur ängeln borde göra. Så då tänkte jag att det kanske var fegt att skydda mig själv ändå och jag fattade att GA nog var siare och låg lika risigt som jag, så jag ändrade. :)

Det är så svårt att vara ängel! Man lyckas nästan alltid göra fel val och sen tänker man vad faaan gjorde jag så för. Jag vet :angel:
 
Fan, jaja Sasse du förtjänar att vinna! Men jag blev nojig när du gillade mitt inlägg till Paddan.
Jag vittrade seger :p
en fattar jag fortfarande inte varför folk godförklarade Sasse.... men det kan väl kvitta.
Det gjorde inte jag heller faktiskt. Men tur för oss i alla fall!
Varför käkade ni mig natt ett?
Vi diskuterade kring vem som skulle vara bäst att käka. Mammas tyckte det var synd att käka en inaktiv, och då blev det genast mindre antal deltagare att välja mellan. Vi bestämde oss för dig efter ditt inlägg om att du var jättetaggad. Jag tyckte det var en bra idé att vara lite ond på riktigt :angel: Men även för att du är rätt farlig om du har en roll som siare/spion. Min uppfattning är inte att du föreslogs för dina teorier om Mammas och Caisa dock.

Förövrigt fick jag över 200 PM :cautious: Några har visst spammat mig! ;)
 
@_CorpseBride_ jag hade också skyddat glömmerallt i det läget om jag var ängel.

problemet med att hoppas att rätt sida ska snappa upp saker är att ulvarna så gott om alltid gör det också
 
Jag vittrade seger :p

Det gjorde inte jag heller faktiskt. Men tur för oss i alla fall!

Vi diskuterade kring vem som skulle vara bäst att käka. Mammas tyckte det var synd att käka en inaktiv, och då blev det genast mindre antal deltagare att välja mellan. Vi bestämde oss för dig efter ditt inlägg om att du var jättetaggad. Jag tyckte det var en bra idé att vara lite ond på riktigt :angel: Men även för att du är rätt farlig om du har en roll som siare/spion. Min uppfattning är inte att du föreslogs för dina teorier om Mammas och Caisa dock.

Ja det kanske var så?
Jag hade för mig att vi tyckte Niyama var lite väl farlig med sin koppling....men jag har ju ofta fel.
Bra val i allafall :p
 
Vi diskuterade kring vem som skulle vara bäst att käka. Mammas tyckte det var synd att käka en inaktiv, och då blev det genast mindre antal deltagare att välja mellan. Vi bestämde oss för dig efter ditt inlägg om att du var jättetaggad. Jag tyckte det var en bra idé att vara lite ond på riktigt :angel: Men även för att du är rätt farlig om du har en roll som siare/spion. Min uppfattning är inte att du föreslogs för dina teorier om Mammas och Caisa dock.

Vaa? Jag trodde Mammas ville ha aktivitet i leken och därför ville käka inaktiva.

Men det var ju elakt att ta mig för att jag var taggad :(
 
Vaa? Jag trodde Mammas ville ha aktivitet i leken och därför ville käka inaktiva.

Men det var ju elakt att ta mig för att jag var taggad :(

Det var nog så att du just signalerade viktig roll!

Kul att du fick komma tillbaka när du var så taggad även om du var rätt jobbig ;)
 
@_CorpseBride_ Det är ju svårt det där med vem man ska skydda i det läget. Det är ju stor risk att den outade rollen åker, men samtidigt kan ulvarna tro att den är skyddad och ta en annan. Jag tror faktiskt det är vanligare att någon annan tas först, just för risken att missa käk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 610
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp