Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Niyama röstar på Mammas

Dålig känsla, kändes huggig... fortsättning kommer.

Och för att jag var inne på att rösta på Koppen för hon har helt klart varit skummast, men jag vet att hon brukar bli misstänkt och hon kändes som ett "lätt offer" och jag hann precis se två röster på henne och blev nojig och tja, då blev det Mammas som är den som jag i alla fall reagerat lite på.
 
Röster:
16:44 cirkus röstar på Habina
18:20 Habina röstar på Koppen
18:42 Koppen röstar på Habina
19:59 CaisaLundblad röstar på Koppen
19:59 Jeffery röstar Koppen
19:59 Sasse röstar på Mammas
19:59 Niyama röstar på Mammas
19:59 Mammas röstar på CaisaLundblad
20:00 glömmerallt röstar på cirkus

Ställning:
3 Koppen
2 Habina
2 Mammas
1 caisalundblad
1 cirkus

Kvar att rösta:
_CorpseBride_
Bumpo
Outofservice
 
Vilken blandnig av dåliga teorier det är den ena är ju sämre än den andra, så det känns ju rätt meningslöst att misstänka någon pga dålig teori. :p
 
Jag tycker att @Koppen och resonemanget om att vänta med att skriva ut teorier skaver, men samtidigt är det inte helt ovanligt att hon gör så, vill vänta med att rösta där eftersom det för mig inte är synonymt med att hon är ond ännu.

@Habina hänger inte med i resonemangen, men tja inte helt misstänkt för mig ännu, även om jag inte släpper henne.

@cirkus tycker inte att rösten känns helt genuin på något sätt, men tja, jag vet inte.

Reagerar ändå mest på @CaisaLundblad eftersom hon är försvunnen hela dagen och sedan kommer in precis innan dl med ett långt inlägg. För att slippa hamna i fokus själv? Nej, det är det jag reagerar mest på just nu:

Mammas röstar på caisalundblad

Huh? Jag hade ju varnat för låg aktivitet idag, avbröt festfixande och skyndade mig hit för att hinna få ihop ett teoriinlägg. Hade jag velat "slippa hamna i fokus själv" hade jag nog ansträngt mig mindre med mitt teoriande... Att komma in med ett längre teoriinlägg 15 min innan DL skulle jag säga är raka motsatsen till att försöka "slippa hamna i fokus". :cautious:
Det är flera som inte varit/varit speciellt aktiva under dagen, så jag förstår inte varför mitt teoriinlägg skulle vara så skumt för att det kom in när det gjorde? :confused: Fanns ändå gott om tid att hinna läsa det och reagera på nåt jag teoriat om innan DL...


Nå, jag hinner tyvärr inte med mer nu! Min kusin ger mig onda ögon! :eek: :D :bump:
 
@CaisaLundblad Det var snarare att det var så pass långt att det hade varit möjligt, kände jag, att dela upp det och posta varefter, nu kändes det för mig som att det var meningen att det skulle komma in så pass sent att det inte gick att hitta något misstänkt i det och reagera på det, men ändå i så pass god tid att du har teoriat. Det kändes lite väl väl avvägt sas, och det reagerade jag på mest. Sedan är det ju ändå första dagen, men jag tyckte att det var mer skumt än habinas, koppens och cirkus agerande, som jag också reagerade på.
 
@CaisaLundblad Det var snarare att det var så pass långt att det hade varit möjligt, kände jag, att dela upp det och posta varefter, nu kändes det för mig som att det var meningen att det skulle komma in så pass sent att det inte gick att hitta något misstänkt i det och reagera på det, men ändå i så pass god tid att du har teoriat. Det kändes lite väl väl avvägt sas, och det reagerade jag på mest. Sedan är det ju ändå första dagen, men jag tyckte att det var mer skumt än habinas, koppens och cirkus agerande, som jag också reagerade på.

Jag nojar kanske bara nu, men det här känns som ett spel. Tänker mig Mammas och Caisa i lyan, Caisa röstar på Koppen och Mammas röstar på Caisa för att vara med och rösta ut goda Koppen som hennes kollega röstat på. Jaja, långsökt men det var vad jag tänkte.
 
Info!

Outofservice kunde inte delta i leken så hon är ute, och hennes roll ärvde en bybo. Så 1 st bybo är ute ur leken.
 
@cirkus tycker inte att rösten känns helt genuin på något sätt, men tja, jag vet inte.

Reagerar ändå mest på @CaisaLundblad eftersom hon är försvunnen hela dagen och sedan kommer in precis innan dl med ett långt inlägg. För att slippa hamna i fokus själv? Nej, det är det jag reagerar mest på just nu:

Mammas röstar på caisalundblad

Okej. Jag tycker det här är skumt också. Det känns rätt olikt dig att 1. vara på en förstaröstare. 2. misstänka/rösta på någon som varit borta en hel del. Jag ser att du skrivit ett inlägg till efter detta, så för att förtydliga, vad är det du tycker är misstänkt? Att Caisa kommer in sent i leken, skriver ett pisselångt inlägg och inte röstar i detta utan väntar någon minut eller så innan rösten kommer, eller att hon skriver ett pisselångt inlägg precis innan deadline, för att... ja, ingen ska hinna läsa igenom hela inlägget, fatta misstankar, och rösta?

Japp eller i varje fall lite bukeproblem, alla bokstäver hamnar inte riktigt där de ska heller, trot eller ej men jag menade faktiskt inte att skriva att koppen och habina bröstar på varandra:cool:
Haha! Jag trodde du menade att dom typ tävlade med varandra om vem som var bäst! På att åka ut först :angel: :p

@Niyama

Ja jag måste ju se till att något är som vanligt i varje fall. Speciellt om Mammas och Sasse bytt nick:cautious: jag håller liksom med mammas om cl också:arghh:

Det är något fel på dig ;)

@Mammas Dålig stil att skriva upp @OutOfService ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 715
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 871
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 450
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 247
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp