Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag får tycka :D så är det inget bekymmer för mig om DagDl ligger typ vid 19.30 tiden?
Och att nattDl ligger nångång mellan 8-12 dagen därpå?
De flesta borde kunna hinna se uppdateringarna och kunna lägga en röst innan dagDL? Eller?
Tror det kan bli tajt för de som jobbar dagtid och inte kan leka från jobbet? Men mig spelar det ingen roll - jag kan ha dl när som helst oavsett om jag är deltagare eller LL (de flesta dagar i alla fall).
 
Tror det kan bli tajt för de som jobbar dagtid och inte kan leka från jobbet? Men mig spelar det ingen roll - jag kan ha dl när som helst oavsett om jag är deltagare eller LL (de flesta dagar i alla fall).
Jo det är jag medveten om -tänkte att det kunde vara bra om någon satte en tid så får det komma protester om det inte funkar
Sedan är det ju så att det finns tid efter DLs, både natt och dagDL, att inkomma med tankar och funderingar- sedan är det svårt att försvara sig när det väl börjar närma sig DL om någon får misstankar - medges .
 
Tror det kan bli tajt för de som jobbar dagtid och inte kan leka från jobbet? Men mig spelar det ingen roll - jag kan ha dl när som helst oavsett om jag är deltagare eller LL (de flesta dagar i alla fall).

Jag håller med, hellre en senare DL somnjag kanske inte orkar vara vaken till än så tidigt. Jag är sällan hemma från stallet så dags och där kan jag inte ha koll på leken.
 
Jo det är jag medveten om -tänkte att det kunde vara bra om någon satte en tid så får det komma protester om det inte funkar
Sedan är det ju så att det finns tid efter DLs, både natt och dagDL, att inkomma med tankar och funderingar- sedan är det svårt att försvara sig när det väl börjar närma sig DL om någon får misstankar - medges .
Jag tänkte att om nattdl ligger på förmiddagen så finns ju ingen tid efter denna om folk jobbar då, alltså även om det är många timmar emellan så är det ju dessa timmar som folk ofta är upptagna.
 
Jag tänkte att om nattdl ligger på förmiddagen så finns ju ingen tid efter denna om folk jobbar då, alltså även om det är många timmar emellan så är det ju dessa timmar som folk ofta är upptagna.
jag hänger med :up: och såklart alla ska ha en chans att delta - det tycker jag absolut :)
 
Ska försöka hålla koll på tråden, just nu är jag i galen tidsbrist men till nästa lek har det kanske blivit bara normal tidsbrist :cool:

Om ni vill ha med en hopplös nybörjare då alltså :sneaky:
:rofl:
 
ja men såklart!!
det är alltid kul med nybörjare :) (:devil:)
men du räknas inte dit egentligen efter att ha varit med ett antal gånger - iaf minst 2 :p
:p Två gånger ja, känns inte så rutinerat jämförelsevis men konsten är väl att verka som man fattar fast man inte gör det:angel:

Blev ju kallad newbiebybo dock, så jag måste nog träna lite på det också:cool:
 
n
:p Två gånger ja, känns inte så rutinerat jämförelsevis men konsten är väl att verka som man fattar fast man inte gör det:angel:

Blev ju kallad newbiebybo dock, så jag måste nog träna lite på det också:cool:
det är rätt!:)
Mera träning är det som gäller ;)
så bara att hoppa på en lek när det passar :)
 
Jag jobbar som vanligt varierat mellan dag och kväll och ibland nånstans mittemellan. Och har ingen möjlighet att leka på jobbet. Knappt ens om jag går på toa. Så vissa dagar kanske jag måste rösta väldigt tidigt. Som vanligt, med andra ord :angel:.
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10.
11.
12.

@Snurrfian har vi passerat veckan du inte kunde? :confused: :D
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10.
11.
12.

@Snurrfian har vi passerat veckan du inte kunde? :confused: :D
det beror väl på om hon lever till torsdag eller fredag :angel::cool:
 
:o
Tog första lista jag hittade, tänkte inte på att kolla om alla var med.
Lyckades även stryka @cirkus ser jag nu... :banghead: :o :D
Jag har inte fått kalla fötter än... :) (tror jag :nailbiting:)
 
LL : Niyama eller sasse
1. Madalitso
2. quarter4ever
3. Artline
4. hemlig
5. Idahoe
6. Snurrfian (om det kommer igång relativt snart, tors/fredag nästa veckan har jag ingen möjlighet att leka. :D)
7. MinIan
8. glömmerallt
9. LenaH - och så säger ni till mig att gå och lägga mig senast 21!
10. cirkus (jag kan ju försöka i alla fall - livet ser liksom lite annorlunda ut nu för mig också)
11. FiaM (försöker men varnar för usel aktivitet på onsdag om leken är igång då och jag råkar vara kvar)
12.

Lägger in rätt lista med :meh: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 656
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 406
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 204
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp