Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag kommer bli sjukskriven en månad till som det ser ut. Ska på ytterligare lungröntgen i början av april.
så startar ny lista och anmäler dig också @LenaH eller om det äntligen är dags för dig att vara LL ?
Har för mig att ett tema på Fifty Shades of Grey kan vara något :angel::rofl:
Det kommer bli du, jag och försäkringskassan som leker snart... :rofl:
Jag lär ju vara sjukskriven typ 3 månader.:crazy:
 
Jag har inte tid att leka själv den närmsta veckan, så om det blir lekstart tidigast typ om 1.5-2 veckor kan jag vara med. Men om leken startar innan det och det behövs så kan jag nog vara LL (blir dock en relativt enkel lek i så fall). Annars följer jag leken från åskådarläktaren :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 284
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 660
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp