Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 979
  • Visningar Visningar 72 901
Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, vet inte om jag kan skriva upp mig eller inte. Beror på hur snabbt det droppar in folk. Är upptagen varenda sekund både lördag och söndag.
Men leken borde väl rimligtvis inte starta förens nästa vecka?

Åh, vet inte om jag kan skriva upp mig eller inte. Beror på hur snabbt det droppar in folk. Är upptagen varenda sekund både lördag och söndag.
Men leken borde väl rimligtvis inte starta förens nästa vecka?

Jag tror att allra tidigast söndag med första DL måndag, innan dess kommer den inte igång om vi inte får in ett gäng massanmälningar från ett antal leksugna nu ;)

LL: Paddington
1. Idahoe
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Bumpo
5. LenaH
6. Koppen
7. Lobelia
8. @Lilltess
9. Shaggy (OBS! extremt ont om tid tisdagar)
10.
11.
12.
13.
14.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 189
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 759
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 844
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 019
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna