Det lär ju inte bli några dubbelnick GA![]()
Jag vet tyvärr inte om jag orkar leka alls, men jag kanske skriver upp mig igen vi får se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lär ju inte bli några dubbelnick GA![]()
När du och nån till skrivit upp er?När tror du att du drar igång?
När tror du att du drar igång?
När du och nån till skrivit upp er?
LL Niyama
1. bollen__
2. Blacksmithfarm (beroende på när det startar/hur jag jobbar kanske jag måste hoppa av, men är leksugen nu)
3.quarter4ever
4. Paddington
5. @@cirkus ?
6. fio
7. Habina
8. LenaH
9. Snurrfian
10.
11.
Väldigt snart om du och @FiaM skriver upp er!Det beror ju på när den startar om jag kan vara med.![]()
Det verkar som jag blir LL för nästa lek och då blir det mycket specialroller men en vanlig lek och inget konstigt.
Ville du att jag skulle fixa ihop ett tema också?![]()
Jättegärna om du har lust!
Om det inte behöver komma upp förrän tidigast sön kväll gör jag det gärna, vill ni börja tidigare får jag svårt att hinna!
Oki, får se hur många som anmäler sig. PM:ar dig när jag funderat på rollerna (sen kan det ju ändras lite in i det sista vid fler anmälningar/avhopp) om dessa har betydelse för temat.
Måste nog hoppa av alt. har väldigt lite tid lördag..borde kunna rösta iaf så om det är första dl så är det kanske lugnt?!![]()
Lite dagavill. Fattade inte att det var fredag imorgon!Tror inte vi kommer igång imorgon, ni är ju bara 8-9 nu. Så lekstart tidigast lördag gissar jag.