Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 935
  • Visningar Visningar 75 480
Status
Stängd för vidare inlägg.
När du och nån till skrivit upp er? :idea:

LL Niyama

1. bollen__
2. Blacksmithfarm (beroende på när det startar/hur jag jobbar kanske jag måste hoppa av, men är leksugen nu)
3.quarter4ever
4. Paddington
5. @@cirkus ?
6. fio
7. Habina
8. LenaH
9. Snurrfian
10.
11.

Det beror ju på när den startar om jag kan vara med. :p

Om det inte behöver komma upp förrän tidigast sön kväll gör jag det gärna, vill ni börja tidigare får jag svårt att hinna!

Oki, får se hur många som anmäler sig. PM:ar dig när jag funderat på rollerna (sen kan det ju ändras lite in i det sista vid fler anmälningar/avhopp) om dessa har betydelse för temat.

Oki, får se hur många som anmäler sig. PM:ar dig när jag funderat på rollerna (sen kan det ju ändras lite in i det sista vid fler anmälningar/avhopp) om dessa har betydelse för temat.

Ja det blir bra, har lite olika idéer som går att anpassa men där det kanske ändå passar olika bra beroende på roller. Sedan kanske du vill ha något att säga till om också om det är något du absolut inte vill förknippas med :angel:

Måste nog hoppa av alt. har väldigt lite tid lördag..borde kunna rösta iaf så om det är första dl så är det kanske lugnt?! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 189
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 759
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 844
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 019
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna