Ja det går bra, det är väl mest tidigt på morgonen jag inte är så vaken, men en får väl kliva upp!Det ska blir roligt!
Toppen!
Du är nog uppe tidigare än jag brukar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det går bra, det är väl mest tidigt på morgonen jag inte är så vaken, men en får väl kliva upp!Det ska blir roligt!
Nästa vecka har jag fullt upp med Åkandskryssning, islandshästtävling och annat, och veckan efter behöver jag nog för att få till en bra lek om jag ska vara LL. Så om nån vill ha en lek (vara LL Alltså) efter denna som börjar närmast så är det helt ok!Givetvis, jag räknar med dig!
Jag tror det är ett par före i "kön"( @Koppen plus @Lobelia tror jag?), men annars kan jag lite när som helst om du kan tänka dig att ta lite uppdateringar? Min dygnsrytm är fortfarande ganska kaosartad så jag kan ha lite svårt att passa tider vilket är mindre bra när en är LL..
Alltså den listan var tänkt just som intresseanmälan, ingen turordning! Och du hade ju sagt till att du ville för jättelängesedan, så länge att du tom hann plocka bort dig från listan igenPå tal om det @Lobelia och @Paddington så stod ju ni faktiskt högst upp i listan över LL, om jag inte minns fel. Vill ni hålla en lek innan mig?
Var ju tvungen att gå in och kika för deAlla får plats på fälttävlansforumet.![]()
Gutt!Alltså den listan var tänkt just som intresseanmälan, ingen turordning! Och du hade ju sagt till att du ville för jättelängesedan, så länge att du tom hann plocka bort dig från listan igenoch L och P hade ju för inte sååå länge sedan, så jag tycker nog det är din tur om du vill
![]()
Gutt!Jag har fullt upp med att bolla med Myrten och Mammas i hur min lek kan se ut, om jag kan twista till den som jag vill med så få deltagare. Därav min "artighetsfråga"
![]()
![]()
Inga problem @Sasse, jag är inte riktigt i form varken för att leka el vara LL för tillfället.På tal om det @Lobelia och @Paddington så stod ju ni faktiskt högst upp i listan över LL, om jag inte minns fel. Vill ni hålla en lek innan mig?
Jag hade tänkt starta leken idag med första DL kring 21-22 imorgon kväll. Tema är Grimm (tv-serien).Vad blir det för tema och när är planerad lekstart? Vill eventuellt vara med![]()
Grimm- den gillar jag!Jag hade tänkt starta leken idag med första DL kring 21-22 imorgon kväll. Tema är Grimm (tv-serien).
Hoppa gärna på!![]()
Wohoo!Jag hade tänkt starta leken idag med första DL kring 21-22 imorgon kväll. Tema är Grimm (tv-serien).
Hoppa gärna på!![]()