Hur är det med @CaisaLundblad ? är du sugen på att leka lite?
@glömmerallt du kanske?
@bollen__ det kan vi nog ordna
- annars kanske nån som åkt då kan hoppa in ?
@glömmerallt du kanske?
@bollen__ det kan vi nog ordna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm jag kan lova att göra mitt bästa iafJag ska ut o vandra på tisdag. Tror inte jag kommer ha mottagning. Om ni röstar ut mig/käkar mig innan dess (typ tis natt senast ons Lynch) kan jag va med![]()
Det blir basic.Och @Blacksmithfarm blir det femtioelva nya roller och omvandlingar eller som vanligt?
Blä!
jag kan vara med och leka om det hjälper dig att må bättre ifall att leken kommer igång! (är det ok @Blacksmithfarm ? )
Det blir basic.
Jag behärskar inte så avancerat känner jag
Självklart! Men om det (som det ser ut) droppar in fler lekare så är du välkommen tillbaka som assistent![]()
kommer ha lite ont om tid framöver speciellt onsdag men om halvaktivitet är ok så kan jag vara med.
kommer ha lite ont om tid framöver speciellt onsdag men om halvaktivitet är ok så kan jag vara med.
5-56 is da shitJA!
Du har ju börjat köra 5-56 på värsta rosten så nästa lek är du som ny och en inaktiv dag kommer knappt att märkas!
(själv har jag fortfarande min galet eskalerade kund - har aldrig varit med om liknande under mina 20 år på företaget - som grädde på moset en fölning beräknad onsdag nästa vecka - min plan var ju att jobba på nätterna och vaka samtidigt, men det GÅR inte med en kund i det tillståndet. Så jag lär få sova nån annan gång)
Semester - det är väl då man inte jobbar å har all tid i världen.....@Niyama haha näädå men jag går på semester nu och vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer ha![]()
Så länge det inte blir en ovana så!funderade just på om du skulle vara lika lydig denna gång
![]()
Någon gång imorgon förmiddag tänkte jag (tänker ta sovmorgon, så....@Blacksmithfarm när startar du?