Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 172
Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: @Hedinn

1. cirkus
2. Ferrari
3. Outofservice
4. quarter4ever
5. Mirtai
6. MikaTela
7. Blacksmithfarm (aviserar dåligt med kvällstid i helgen, kommer givetvis att rösta tidigt och kompensera teoriandet så gott jag kan:))
8. Niyama
9. Snurrfian
10. @Habina:)
11. bollen__ (är dock väldigt off lör+sön, och jobbar natt de andra dagarna :p )
12. FiaM
13.
14.

Nu har jag inte hängt med i tråden tillräckligt, men eftersom Idahoe inte kan vara med, kanske jag klarar av att inte blanda ihop henne med @Artline så då kanske hon vill vara med? :D

LL: Hedinn

1. cirkus
2. Ferrari
3. Outofservice
4. quarter4ever
5. Mirtai
6. MikaTela
7. Blacksmithfarm (aviserar dåligt med kvällstid i helgen, kommer givetvis att rösta tidigt och kompensera teoriandet så gott jag kan:))
8. Niyama
9. Snurrfian
10. @Habina:)
11. bollen__ (är dock väldigt off lör+sön, och jobbar natt de andra dagarna :p )
12. FiaM
13. @LenaH (om första DL är på tisdag)
14.

Du är inte ensam ;)

Jag hoppas att @Hedinn lägger upp den ikväll eller imorgon!

Haha vilken tur! :p
Har haft ledigt nästan 3 dagar denna helgen och det är tillräckligt för att klättra på väggarna och nu väntar man dessutom på en lek ska komma upp.
Hade jag varit nagelbitare så hade jag inte haft några naglar kvar knappt! ;)

Jag är också otålig! :bump: Om leken är igång och jag är kvar så varnar jag för att jag dels inte har en fungerande telefon (=måste ha tillgång till dator för att kunna vara aktiv) och dels kommer vara ganska upptagen onsdag och torsdag).

Nackdelar att leken börjar nu (lite beroende på när DL blir) är att jag jobbar varje dag denna veckan. Dock mest korta dagar.

Fördelar är att sambon jobbar natt hela veckan så jag har hela kvällarna och förmiddagarna för mig själv! ;)

...när börjar den? hihihi

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 361
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 904
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 047
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka