Jag kan skicka ettJag vill också ha PM!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan skicka ettJag vill också ha PM!![]()
Haha, jag skrev just till BSF mfl att det är ju tur att ingen tror jag menar allvar när jag postar ett meddelande med ilsk smiley!Jag kan skicka ett![]()
Jag blir mer skrämd av din avtar. ...Haha, jag skrev just till BSF mfl att det är ju tur att ingen tror jag menar allvar när jag postar ett meddelande med ilsk smiley!![]()
Har en mugg med den texten på jobbet. Fler som ser oroade ut!Jag blir mer skrämd av din avtar. ...
Haha, nästan så jag funderar på att sätta upp min padda utanför kontoret igenHar en mugg med den texten på jobbet. Fler som ser oroade ut!
nu har du fått så många svar så ingen idé att även jag blandar mig iHmmm.... Finns det någon som inte ska leka som vill se över mina rollfunderingar??
Har en ny idé(och eventuellt för många specialroller....)
@Myrten @Sasse @Paddington @Niyama
Nej, du borde leka istället!nu har du fått så många svar så ingen idé att även jag blandar mig i![]()
![]()
![]()
har varken tid el energi för tillfället tyvärrNej, du borde leka istället!laugh:
har varken tid el energi för tillfället tyvärr
![]()
har varken tid el energi för tillfället tyvärr
![]()
LL: Blacksmithfarm tema: Galenskaparna: Hajen som visste för mycket
Vill helst ha 10-12 anmälda innan jag drar igång
1. MikaTela
2. Snurrfian Med lite brasklappen att ungarna har höstlov så jag lär väl hitta på något med dem någon dag åtminstone...
3. cirkus
4. quarter4ever
5. Mirtai
6. Ferrari (för att jag inte kan hålla mig borta...)
7. @KlaraMed reservation för att leken inte hinner dra igång så jag känner det är värt att försöka vara med.
8. bollen__ Om leken är igång över helgenMåste ju passa på när @Klara är med
9. Koppen (hoppas bara jag kommer ihåg leken!)
10. Lobelia - För klaras skull
11.
12.
13.
14.
@CaisaLundblad har inte du tid igen? @Monstermom kan gott göra något annat än att sy för en stund också!![]()