Jag skulle kunna dra igång leken ikväll med första DL imorgon, om ni vill?
Men ser gärna att det blir några fler anmälda - så passa på nu
Men ser gärna att det blir några fler anmälda - så passa på nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte svarat, ville se om det gick att skrapa fram lite tid men det ser tyvärr kört ut.@FiaM ser inte om du svarat om du kan än?
Öht lite dålig respons med svar på taggningarna, så funderar på om de ens kommer som notiser? Har ju bara taggat 3 i varje men funderar ju...?
Det brukar ju komma något svar iaf? även om det är att man inte kan/ inte har lust etc....?
aj då vad syndHar inte svarat, ville se om det gick att skrapa fram lite tid men det ser tyvärr kört ut.![]()
Det stämmerom jag förstod det rätt så kommer leken upp ikväll och anmälan är öppen fram tills dess![]()
eoups@hastflicka kanske vill vara med igen ?![]()
oki. lägger det på minnetHinner tyvärr inte innan december
@CaisaLundblad har inte du tid igen? @Monstermom kan gott göra något annat än att sy för en stund också!![]()
Jag tänkte just har hastflicka nånsin varit med?![]()
har du läst nån lek då? Det är faktiskt jättekul!Nope.Jag har faktiskt inte ens last den har traden. Nar jag vaknar ar det sa manga inlagg och alla andra har redan gatt isang igen, eller har i alla fall gett upp pa datorn.
![]()
har du läst nån lek då? Det är faktiskt jättekul!![]()
Såg notisen när jag satt i mobilen och orkar inte svara ifrån mobilen och glömde sedan av det när jag kom till datorn@FiaM ser inte om du svarat om du kan än?
Öht lite dålig respons med svar på taggningarna, så funderar på om de ens kommer som notiser? Har ju bara taggat 3 i varje men funderar ju...?
Det brukar ju komma något svar iaf? även om det är att man inte kan/ inte har lust etc....?