Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 67 960
Status
Stängd för vidare inlägg.
@FiaM ser inte om du svarat om du kan än?
Öht lite dålig respons med svar på taggningarna, så funderar på om de ens kommer som notiser? Har ju bara taggat 3 i varje men funderar ju...?
Det brukar ju komma något svar iaf? även om det är att man inte kan/ inte har lust etc....?
Har inte svarat, ville se om det gick att skrapa fram lite tid men det ser tyvärr kört ut. :down:

@FiaM ser inte om du svarat om du kan än?
Öht lite dålig respons med svar på taggningarna, så funderar på om de ens kommer som notiser? Har ju bara taggat 3 i varje men funderar ju...?
Det brukar ju komma något svar iaf? även om det är att man inte kan/ inte har lust etc....?
Såg notisen när jag satt i mobilen och orkar inte svara ifrån mobilen och glömde sedan av det när jag kom till datorn :o

Det vore roligt men det är lite dåligt med energi just nu :( Blir nog snart bättre :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 198
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 768
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 849
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 021
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2