Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
såklart du ska!Jag funderar på om jag kanske borde...
Schhhhhh! Det är en hemlig Halloween-special. Nu när det är sista säsongen blir bara julspecial futtigt! Men eftersom vi ligger efter UK i sändningen så tar det ett tag innan vi får se Halloween-specialen. Ja, utom på Buke där vi även får uppleva den!Nu har jag äntligen sett senaste avsnittet av Downton Abbey, men blev lite besviken när det inte pratades om något halloweenparty.![]()
Nu är jag på väg hem från middagen. Wow vad många anmälda! KUL! Snackade just med Art och vi startar imorgon med första DL onsdag. Tills dess är det bara att anmäla på!
Speciellt välkommen @Ileo
Japp, men det kommer att ta några timmar till. Vi jobbar med rollerna och jag ska skriva ihop inledningen på tåget hem. Jag tippar på att vi kan räkna med lekstart runt 20 - 21 ikväll, eller vad tror du @Artline?BTW så är det imorgon nu.![]()
Japp, men det kommer att ta några timmar till. Vi jobbar med rollerna och jag ska skriva ihop inledningen på tåget hem. Jag tippar på att vi kan räkna med lekstart runt 20 - 21 ikväll, eller vad tror du @Artline?
Det blir "vanliga" DL så ni får ca ett dygn på er. Hoppas det är ok!![]()
Japp, men det kommer att ta några timmar till. Vi jobbar med rollerna och jag ska skriva ihop inledningen på tåget hem. Jag tippar på att vi kan räkna med lekstart runt 20 - 21 ikväll, eller vad tror du @Artline?
Det blir "vanliga" DL så ni får ca ett dygn på er. Hoppas det är ok!![]()
@LilltessJag håller ett öga på tråden för jag vill inte va med om leken blir allt för stor, jag har fått världens gravidhjärna så är helt off![]()
Jag har ju inte ens en aning om vad det går ut på.
Jag har ju inte ens en aning om vad det går ut på.![]()
Och somliga lär sig aldrig...Häng med och läs i leken den här gången så kan du vara med nästa gång!
Det står rätt mycket på första sidan i den här tråden, men sen lär man sig under gång och av sina misstag...
![]()
Nu ska du vara snällOch somliga lär sig aldrig...![]()
Och somliga lär sig aldrig...![]()
Hehe, erkänn att du saknar mig!Nu ska du vara snäll![]()