Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 67 941
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är skadad, så ingen träning el annat den här veckan för mig :(

Dumt att balansera på hala stenar i flodfåror för att försöka få bra bilder....

Kan ngn skriva upp mig?

Aviserar redan nu för tidsbrist ons å torsdag, men jag ska iaf hinna rösta även om det blir tidiga röster.

LL: Artline & Myrten

Tema: Ja. Vi har några olika på lut, så vi tar en diskussion om det när det är dags att dra igång leken. Storartade uppdateringar utlovas, men majoriten av våra tema-idéer utspelas i en tid då latex icke var uppfunnet. Återstår att se om behovet kan fyllas på annat sätt (fårtarmar?).

Lekstart: När nuvarande lek är avslutad, eftersnacket avklarat och deltagarantalet tillräckligt stort.

1.anmäler mig på stört!!!! :love::love::love: LL påpekade så jaja quarter4ever:p
2.Lobelia
3. Lenis
4. Blacksmithfarm :D
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
12. @Paddington :)
13.
14.
15.
16.

Tema: Ja. Vi har några olika på lut, så vi tar en diskussion om det när det är dags att dra igång leken. Storartade uppdateringar utlovas, men majoriten av våra tema-idéer utspelas i en tid då latex icke var uppfunnet. Återstår att se om behovet kan fyllas på annat sätt (fårtarmar?).

Lekstart: När nuvarande lek är avslutad, eftersnacket avklarat och deltagarantalet tillräckligt stort.

1.anmäler mig på stört!!!! :love::love::love: LL påpekade så jaja quarter4ever:p
2.Lobelia
3. Lenis
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
12. Paddington:)
13. Gabby_Ossi
14.
15.
16.

Jag tror det är kört ikväll. Jag ska ut och käka middag. Men eftersom det redan är elva anmälda känns det inte omöjligt att starta under morgondagen. Om det passar er deltagare? @Artline och jag har diskuterat start och jag har absolut för mig att hon var flexibel.

En annan sak vi diskuterat (nu är det dags för avdelning tyck till:p) är att lägga 1,5 speldyg under ett kalenderdygn. Om leken startar imorgon (t ex) har man DL1 onsdag dag och natt-DL1 någon/några timmar därefter. Sedan DL2 "vanlig" tid på onsdag kväll, alltså då man egentligen brukar ha DL1. Därefter flyter leken på i vanligt tempo. Tanken med chock-inledning är att få mer fart i leken direkt.

Vad tror ni?

Kan man (nu är jag på hal is och diskuterar saker som vi inte pratat om i LL-nästet) med ett sådant upplägg utesluta natt-DL1? Inget käk, ingen sia mm. Två lyncher under samma dygn och sen går leken som vanligt? Tanken bara slog mig...

För övrigt har vi tänkt ha goda lyan, men diskuterat om den ska fungera lite annorlunda:cool::devil:

Funkar inte så bra för mig, jag jobbar ca 15-23 och hinner inte med det andra DL:et då. Annars lät det spännande :)

(edit, raderade ett utkast som hängt kvar... :p)

Jag har svårt med dl dagtid. Kan inte leka från jobbet speciellt bra.

Frågan är om man kan ha första DL ganska tidigt på dan. Då kan vi icke morgonpigga samt morgonupptagna rösta på kvällen. Men då måste den vara ganska tidig om BSF ska hinna rösta.

Men då låter natt DL svår för alla att hinna med. Så den kanske går att utesluta som myrten funderar ?

*Tänker högt*

Tema:

I god LL-diktaturanda har vi dock skippat den utlovade diskussionen om tema och har istället nöjet att bjuda in er till (allt som skrivs nedan är egentligen på engelska, men jag orkar inte):

HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY:devil:

Med anledning av Mrs och Mr Aldridges hemkomst från Amerika.

Välkomna!

Lady Mary Crawley
Lady Cora Crawley, grevinna av Grantham

P.S. Även deltagare utan koll på temat välkomnas D.S.

Lekstart: Typ snart :p

2.Lobelia
3. Lenis
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
13. Gabby_Ossi
14.
15.
16.

ett speldygn per dygn räcker mer än väl i början/mitten av leken. Mot slutet så är jag glad om man skyndar på. Leken ser dessutom ut att bli hyfsat stor och då är det mer action.

Tema:

I god LL-diktaturanda har vi dock skippat den utlovade diskussionen om tema och har istället nöjet att bjuda in er till (allt som skrivs nedan är egentligen på engelska, men jag orkar inte):

Välkomna!

Lady Mary Crawley

2.Lobelia
3. Lenis
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
13. Gabby_Ossi
14
@Ferrari
15.
16.

Självklart skriver jag upp dig :D

Tema:

Välkomna!

Lady Mary Crawley

2.Lobelia
3. Lenis
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
13. Gabby_Ossi
14
Ferrari
15.@Ileo
16.

Jag skulle också vilja vara med och leka, måste dock varna om att jag aldrig gjort det förut och sannolikt inte kommer vara till så stor hjälp till den sidan jag hamnar på ;)

Tema:

Välkomna!

Lady Mary Crawley

2.Lobelia
3. Lenis
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
13. Gabby_Ossi
14
Ferrari
15.@Ileo
16.

Jag skulle också vilja vara med och leka, måste dock varna om att jag aldrig gjort det förut och sannolikt inte kommer vara till så stor hjälp till den sidan jag hamnar på ;)
Välkommen! :D Jätteskoj med nya deltagare! :bump:

Tema:

Välkomna!

Lady Mary Crawley

2.Lobelia
3. Lenis
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
13. Gabby_Ossi
14
Ferrari
15.@Ileo
16.

Vad skoj :) Man behöver inte vara nybörjare för att tycka att det är svårt :) Sedan finns det nybörjare som har varit riktigt bra i sina första lekar. Varning, lekarna är beroendeframkallande :D

Hej och välkommen :) Kom ihåg att man får pm:a LL med frågor också- så är det mycket som blir lättare ;)
Jätteroligt med nya deltagare :):D

Tema:

Välkomna!

Lady Mary Crawley

2.Lobelia
3. Lenis
5. cirkus
6. Habina
7. Snurrfian
8. bollen__
9. Klara
10. Mirtai
11. FiaM
13. Gabby_Ossi
14
Ferrari
15.@Ileo
16.

Var med på min första för ett litet tag sen, svårt! Men mycket kul :D. Välkommen! :up:

Jag håller ett öga på tråden för jag vill inte va med om leken blir allt för stor, jag har fått världens gravidhjärna så är helt off :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka