jo men är vinsten att man blir Naken-Janne eller har man förlorat om man vinner lottningen....Vad sägs om lottning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jo men är vinsten att man blir Naken-Janne eller har man förlorat om man vinner lottningen....Vad sägs om lottning?
Ja, efter onsdag nästa vecka har jag mer fritid till att hjälpa. Du kan ju starta tidigare också såklart, om du finner en annan medhjälpareEfter onsdag nästa vecka?det är ok för mig, om det är ok för deltagarna såklart!
![]()
Åh vad kul @SasseJa, efter onsdag nästa vecka har jag mer fritid till att hjälpa. Du kan ju starta tidigare också såklart, om du finner en annan medhjälpare
@PaddingtonJag vill vara med i en anonym lek!
Inte mycket kan hindra mig från att vara men i den leken.o
och om man inte vill vara med så har man ingen lott![]()
jag vill också vara med (annars är jag typ död eller något ) jag vill bara inte ha en lott i dragningen till att bli Naken-JanneInte mycket kan hindra mig från att vara men i den leken.
för att inte kidnappa tråden alldeles....
LL: ?
1 Blacksmithfarm
2 quarter4ever
3 cirkus
4 Lilltess
5 Artline
6 Mirtai
7
8
9
10
11
12
ledsen, men jag har verkligen inte tid för tillfället.Du glömde ju skriva upp dig!![]()
jo men är vinsten att man blir Naken-Janne eller har man förlorat om man vinner lottningen....
men karaktären har inget m rollen att göra i denna lek sådetsåDet beror ju på vilka egenskaper LL tillskriver honom. Är han och utan för lyan och utan information så är det definitivt en nitlott. Eller hur @Snurrfian ?
För att du ska kunna "lotta" som du vill ellermen karaktären har inget m rollen att göra i denna lek sådetså![]()
Näää - det är för att folk inte ska ha förutfattade meningar om farmen-qristina, robinson-martin mfl....För att du ska kunna "lotta" som du vill eller?
Men vänta nu... DU har skaffat en avatar!!!!!!För att du ska kunna "lotta" som du vill eller?
Jag har redan förutfattade meningar om just demNäää - det är för att folk inte ska ha förutfattade meningar om farmen-qristina, robinson-martin mfl....![]()
Jösses !!!!Men vänta nu... DU har skaffat en avatar!!!!!!![]()
Men tänk om blondin-bella visar sig vara värsta besserwisser, Qristina är egentligen en ängel och Martin Melin en ulv i fårakläder...Jag har redan förutfattade meningar om just dem
Bara jag inte blir BlondinBell så är jag nöjd .
I väntan på att du ska fotografera en riktig lokala åt migMen vänta nu... DU har skaffat en avatar!!!!!!![]()
Jag trodde precis du skrev att namnen inte hade med karaktären att göra, nu får u bestämma digMen tänk om blondin-bella visar sig vara värsta besserwisser, Qristina är egentligen en ängel och Martin Melin en ulv i fårakläder...![]()
Lobelia menar jag givetvis.I väntan på att du ska fotografera en riktig lokala åt mig![]()