Just nu har jag mycket fokus på träningen så jag hinner inte riktigt att fokusera på en massa som luras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
luras ?Just nu har jag mycket fokus på träningen så jag hinner inte riktigt att fokusera på en massa som luras![]()
Efter onsdag nästa vecka?Såg nu att det var tal om att @bollen__ kanske skulle vara LL efter helgen (?). Om du startar en lek efter onsdag kan jag bolla med dig, annars inte![]()
Hmm, det borde funka bra för migEfter onsdag nästa vecka?det är ok för mig, om det är ok för deltagarna såklart!
![]()
då borde ju @Habina vara tillbaka ocksåEfter onsdag nästa vecka?det är ok för mig, om det är ok för deltagarna såklart!
![]()
Låter spännande
- Paddington - Robinson-Buke Allstars (anonym lek m nick som LL bestämmer
![]()
) för övrigt så kan jag inte starta förrän tidigast efter andra advent....
Ni får väl slåss om vem som ska få ha Naken-Janne som avatar under leken......Låter spännande![]()
här slåss inteNi får väl slåss om vem som ska få ha Naken-Janne som avatar under leken......![]()
vet dock inte riktigt hur man ska utse den lycklige - är det vinnaren el förloraren...![]()
Ni får väl slåss om vem som ska få ha Naken-Janne som avatar under leken......![]()
Det kommer lottas i två omgångar - först vem som ska regga vilket nick och därefter vilket nick som fått vilken roll....
Då hoppas jag verkligen man får en spännande roll för besväret![]()
Det kommer lottas i två omgångar - först vem som ska regga vilket nick och därefter vilket nick som fått vilken roll....
Så roll kommer inte vara beroende av nick, så du behöver inte vara orolig Qristina![]()
![]()
Ni får väl slåss om vem som ska få ha Naken-Janne som avatar under leken......![]()
Vad sägs om lottning?vet dock inte riktigt hur man ska utse den lycklige - är det vinnaren el förloraren...![]()
och om man inte vill vara med så har man ingen lottVad sägs om lottning?