Äh, skriv upp mig dåSicken tur att leken börjar med dl1 må. Eller är mamsen kvar nästa vecka också kanske
?
Men då vill jag inte bli lynchad på grund av skum förstadagsröst. Såna gör jag ju alltid, har ni inte fattat det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, skriv upp mig dåSicken tur att leken börjar med dl1 må. Eller är mamsen kvar nästa vecka också kanske
?
Hurra!!!Äh, skriv upp mig då
Men då vill jag inte bli lynchad på grund av skum förstadagsröst. Såna gör jag ju alltid, har ni inte fattat det![]()
What?! Dumpa!Plus att min man blev sur för att jag gick på toaletten var tionde minut![]()
ja jag vet, tänkte om det ryckte lite i leklusten ändå
JAAAAAA!!!Jaa, är bara lite osäker på hur mycket tid jag har.
![]()
![]()
JAAAAAA!!!
Tid att rösta och teoria om några om dagen tycker jag räcker iaf!
Det vi har är sålt , tack som frågar@quarter4ever, hur har det gått med ditt hus, är allt klart nu?![]()
Grattis!Det är sålt det vi har är sålt , tack som frågar
Jag har lagt handpenning på ett hus som är bättre än vad jag ens kunnat drömma om
Inte nytt men precis där jag hyr stallet så om allt går i lås kan jag få ha mina hästar utanför fönstret
Nu handlar det bara om att Lantmäteriet godkänner avstyckningen ( nervööööös)
TackGrattis!Låter underbart att ha hästarna utanför fönstret, jag är nöjd med att bara ha tre kilometer till stallet nu.
![]()
Håller tummarna för att allt blir som du vill och hoppas!![]()
Men gulle dig som tänker på lilla mig.
Suck jag tänkte @Snurrfian skulle få det enkelt när hon hade det lite ont om tid i början av lekenMen gulle dig som tänker på lilla mig.
Tyvärr har jag inte tid för ulvlekar just nu.![]()
Men alltså, nu måste jag lägga mig i (fast jag a) är pensionär och b) definitivt inte kan leka denna gång om jag skulle ändra mig) - har du ingen toalett att smita in på människa?!?![]()
@cirkus - nu får du ha kurs!