Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 219
Status
Stängd för vidare inlägg.
]LL: Lobelia

1. Emtherlia
2. quarter4ever
3. bollen__
4. GladFliicka
5. Gabby_Ossi
6. cirkus
7. Snurrfian (om det är okej att jag kommer att ha väldigt dålig närvaro den 15:e, jag sitter med seminarium på fm och förhoppningsvis så blir jag av med min inopererade port på efm och jag vet inte hur jag mår efter det, annars får ni plocka bort mig)
8. Ferrari
9. Idahoe (med reservation för varierande aktivitetsnivå (igen :o) eftersom jag nyss bytt universitet och inte helt har koll på kursbördan ännu)
10. @Mirtai :bump:
11. Habina
12
13
14

@quarter4ever, hur har det gått med ditt hus, är allt klart nu? :)
Det vi har är sålt , tack som frågar :)
Jag har lagt handpenning på ett hus som är bättre än vad jag ens kunnat drömma om:)
Inte nytt men precis där jag hyr stallet så om allt går i lås kan jag få ha mina hästar utanför fönstret :love:
Nu handlar det bara om att Lantmäteriet godkänner avstyckningen ( nervööööös :nailbiting:)

Senast ändrad:
Det är sålt det vi har är sålt , tack som frågar :)
Jag har lagt handpenning på ett hus som är bättre än vad jag ens kunnat drömma om:)
Inte nytt men precis där jag hyr stallet så om allt går i lås kan jag få ha mina hästar utanför fönstret :love:
Nu handlar det bara om att Lantmäteriet godkänner avstyckningen ( nervööööös :nailbiting:)
Grattis! :banana: Låter underbart att ha hästarna utanför fönstret, jag är nöjd med att bara ha tre kilometer till stallet nu. :o :D
Håller tummarna för att allt blir som du vill och hoppas! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 842
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 152
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka