Korrigering - den 17/10 ska den visst vara
@Paddington är ju en huvudtalare på eventet och henne kan vi ju inte missa
Långväga gäster tycker också att 17:e är ett bättre datum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korrigering - den 17/10 ska den visst vara
@Paddington är ju en huvudtalare på eventet och henne kan vi ju inte missa
Långväga gäster tycker också att 17:e är ett bättre datum![]()
YES!
Tror jag får avstå denna*knuff knuff* gamla leken är slut, dags fö r en ny![]()
Tror jag får avstå denna
Vi borde ha en lek som bara var på helgerna!![]()
För de som inte kan närvara på clinic hos cirkus i oktober så finnes möjlighet att komma till mig i KarlstadFår tyvärrhoppa över fortsättningsclinicen. Jobbar den helgen också.
Ni råkar inte planera något typ v45 eller så![]()
Tjohooo!!För de som inte kan närvara på clinic hos cirkus i oktober så finnes möjlighet att komma till mig i Karlstadv 45 på lördagen tänkte jag mig om ingen har några invändningar ? Alltså lö 7/11
Givetvis är alla som deltar i lekarna välkomna enligt devisen the more the merrierså himla kul att träffa er alla
Och sängplatser finns det iaf. ett par om det behövs och golvyta finns det definitivt så bara att ta med madrass upplåsbar säng etc så löser vi det.
Tema på träffen får jag fundera på
Sedan vill jag få fira i sällskap denna gången![]()
För de som inte kan närvara på clinic hos cirkus i oktober så finnes möjlighet att komma till mig i Karlstadv 45 på lördagen tänkte jag mig om ingen har några invändningar ? Alltså lö 7/11
Givetvis är alla som deltar/ deltagit i lekarna välkomna enligt devisen the more the merrierså himla kul att träffa er alla
Och sängplatser finns det iaf. ett par om det behövs och golvyta finns det definitivt så bara att ta med madrass upplåsbar säng etc så löser vi det.
Tema på träffen får jag fundera på
Sedan vill jag få fira i sällskap denna gången![]()
JA det kan vara nåt kanske?Musikaltema!![]()
Så ska det låtaJA det kan vara nåt kanske?Eller musikquiz kanske?
![]()
ja ni har ju ett par att välja påBil kommer att gå Stockholm-Karlstad - snygg och snabb Volvo - jag har gärna sällskap!