Tack men nej tack. Bråkar med min knittax.![]()
Jag tror ni behöver en liten paus från varandra för att hitta tillbaka till er relation
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack men nej tack. Bråkar med min knittax.![]()
Jag tror ni behöver en liten paus från varandra för att hitta tillbaka till er relation![]()
Icket. Tidigt i ett förhållande är det viktigt att visa var skåpet ska stå.![]()
Träff hos cirkus 17/10 ( Stockholm ) och 7/11 hos mig i Karlstad så du har inte missat något änVad har jag missat?![]()
Tidigt? Tycker du ska dumpa om det är så att du inte får ha ett eget liv utan måste tillbringa all tid tillsammans!![]()
Träff hos cirkus 17/10 ( Stockholm ) och 7/11 hos mig i Karlstad så du har inte missat något än![]()
Har ni redan träffats hos dig en gång? Jag hänger inte med
![]()
Ja, jag hade ju clinic juh! Var det förrförra lördagen kanske?
Ja, jag hade ju clinic juh! Var det förrförra lördagen kanske?
Ja det var det! Är det fortsättningsseminarium nu då?Ja, jag hade ju clinic juh! Var det förrförra lördagen kanske?
Ja det var det! Är det fortsättningsseminarium nu då?
Är det nu vi kommer till avsnittet där vi lynchar varandra?Ja minsann det är det!
Även nybörjarna är välkomna
konstiga prioriteringar....Ja, det var när jag frossade i fiskbullar i Vetlanda, det är två helger sedan.![]()
Är det nu vi kommer till avsnittet där vi lynchar varandra?![]()
Haha, å själv undrar jag ju varför Evert inte tänkt på att ha ulvlekstema på sin träff.....Alltså, drömmen vore ju att få leka IRL någon gång! Typ hyra någon stor herrgård här uppe i urskogarna... *planerar för mig själv*
Men om det bara är för dig själv - blir det inte lite trist då?*planerar för mig själv*
Sådana tankar jag jag också ibland. Hade varit jätte roligtAlltså, drömmen vore ju att få leka IRL någon gång! Typ hyra någon stor herrgård här uppe i urskogarna... *planerar för mig själv*
Skulle gärna leka, men mellan jobb, häst, ungar som ska skjutsas och min nyåterfunna kärlek till min symaskin har jag inte tid. Speciellt som jag inte har någon fungerande dator.
Men om det bara är för dig själv - blir det inte lite trist då?![]()
![]()