Nädå, ni kan ju trängas på toa tillsammans istället...Hrumpf jag röker inte * så det så*
dessutom allt prat om leken IRL kommer straffas på lämpligt sätt ( jag har hört att intagande av rusdrycker kan vara rätt avslöjande tex)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nädå, ni kan ju trängas på toa tillsammans istället...Hrumpf jag röker inte * så det så*
dessutom allt prat om leken IRL kommer straffas på lämpligt sätt ( jag har hört att intagande av rusdrycker kan vara rätt avslöjande tex)
Så står vi utanför och tjyvlyssnarNädå, ni kan ju trängas på toa tillsammans istället...![]()
Hm"Hm, där fick Paddi ett sms... Undrar från vem... Nu svarar hon, undrar till vem.... F*n, bara vibration på den, hörde inte vems det var. Varför sitter ALLA och stirrar i sina telefoner?? Det går ju inte räkna ut vem som är ond..."
Hm
Vi har ett problem kanske får alla vara i karantän om det ska vara genomförbart ? Typ ett rum var och gemensamhet vid Dl - hmm.
Kanske ingen vidare idé ....
Nej det var min andra eller så, du började en aning efter mig, men ängel var jag, det stämmer. Vi var ett bra team.Ja, jag fastnade lite nu... Ganska exakt ett år sen!
@Lobelia var ängel och @Hjartagna lekte väl också sin första tror jag?
Ja det var det som slog mig ..Spännande träff i så fallalla sitter i var sitt rum och knappar på telefonen. Vi kan iaf säga att vi träffades innan leken började
![]()
Då får vi väl skruva på vattenkranarna för fullt och kanske ta med en radio in.Så står vi utanför och tjyvlyssnar![]()
![]()
Men vi vet ändå vilka ni ärDå får vi väl skruva på vattenkranarna för fullt och kanske ta med en radio in.![]()
![]()
I mina ögon är det ingen större förlust, har svårt att hitta viner som jag klarar av att dricka mer än några klunkar av innan de smakar... mindre gott.Jag tål inte vin vilket jag alltid framhärdar i och numera är bevisat ....![]()
Nä?!
Det var väl en av mina första lekar som LL, om jag inte minns fel... Jag har haft en hönsgårdslek tidigt iaf. Undrar om det inte till och med var den jag råkade avsluta för tidigt...![]()
Du missade att skriva upp digflyttar upp igen...
LL: Poisonous
1. bollen__
2. cirkus
3. Ferrari
4. Mirtai
5. quarter4ever
6. Blacksmithfarm (om första dl är absolut tidigast torsdag, då lär det bli en tidig röst. Men sedan har jag mer tid några dagar.)
7. Lobelia
8. Koppen (pausen är slut!)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Hm
Vi har ett problem kanske får alla vara i karantän om det ska vara genomförbart ? Typ ett rum var och gemensamhet vid Dl - hmm.
Kanske ingen vidare idé ....
Har tyvärr varken tid eller ork just nu.Du missade att skriva upp dig![]()