Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 214
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja alltså.. Det skulle kunna gå med färre deltagare Eftersom jag inte vill ha så många specialroller. Vad säger ni? Köra nu eller vänta?

Om den drar igång nu snart så kan jag hoppa på, i slutet av nästa vecka är det däremot svårare... ;)
LL: Poisonous
1. bollen__ :bump:
2. cirkus
3. Ferrari
4. Mirtai
5. quarter4ever
6. Blacksmithfarm (om första dl är absolut tidigast torsdag, då lär det bli en tidig röst. Men sedan har jag mer tid några dagar. :))
7. Lobelia
8. Koppen (pausen är slut! :p )
9. Gabby_Ossi
10. Snurrfian
11.
12.
13.
14.
15.

Om den drar igång nu snart så kan jag hoppa på, i slutet av nästa vecka är det däremot svårare... ;)
2. cirkus
3. Ferrari
4. Mirtai
5. quarter4ever
6. Blacksmithfarm (om första dl är absolut tidigast torsdag, då lär det bli en tidig röst. Men sedan har jag mer tid några dagar. :))
7. Lobelia
9. Gabby_Ossi
10. Snurrfian
11.
12.
13.
14.
15.
:bump:

2. cirkus
3. Ferrari
4. Mirtai
5. quarter4ever
7. Lobelia
9. Gabby_Ossi
10. Snurrfian
11.@Habina:bump:
12.
13.
14.
15

se där nu börjar det arta sig!!!:banana::banana::banana:

ska passa på nu innan leken börjar att tala om att jag bara har telefonen att leka ifrån just nu pga pajad datorskärm ( minstingen tappade sin ipad på den, ipad klarade sig- inte skärmen- som var ihopslagen men fick en buckla på yttrhöljet som ledde till 60% ca randig skärm och ett fint svartvitt hål där bucklan var:banghead: Som tur är täcker hemförsäkringen en ny skärm:)
så ingen ( @Blacksmithfarm tex;)) får för sig att jag nog är ond pga felskrivningar etc . Sedan arrangerar jag en westernclinic på söndag så om jag är med så länge så kommer jag inte vara aktiv förrän senare delen av dagen:D.
Och ja just det på lördag så är det tacokväll hos goda vänner med troligt intagande av öl så då kommer jag nog lägga en tidig röst och hålla mig långt från telefonen sedan, även om vin definitivt inte står på listan att intas:angel: ( konstiga inlägg brukar bli resultatet har jag lärt mig den hårda vägen och kan mycket väl skriva konstigt även om jag är god såååå när alkoholen går in i munnen så stänger jag skrivbordet -typ)
hm tror inte jag glömt nåt:p

Da startar jag upp traden, och delar ut roller ikvall! Dock maste jag reservera mig, eftersom jag befinner mig i england sa ar min tidszon annorlunda sa om jag missar med en timme ar det darfor xD
Men jag ska ha skickat ut roller till alla innan klockan 17. Forsta deadline klockan 22. (klockan 9 for mig, mental notering xD)

Da startar jag upp traden, och delar ut roller ikvall! Dock maste jag reservera mig, eftersom jag befinner mig i england sa ar min tidszon annorlunda sa om jag missar med en timme ar det darfor xD
Men jag ska ha skickat ut roller till alla innan klockan 17. Forsta deadline klockan 22. (klockan 9 for mig, mental notering xD)
Wohoo :bump:

Det är i alla fall en timme åt "rätt" håll, så du inte kör DL en timma tidigare :p

Första DL redan ikväll, eller imorgon?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 555
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 840
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 017
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 129
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka