Nej jag tycker inte att du ska behöva ta bort ditt namn
Det jag vänder mig emot är att det blivit så hetsigt och "uppstyrt" den sista tiden. Den där listan fanns ju när jag började leka men inte användes den på samma sätt som nu.
Ett tag var ju listan full av deltagare men vi fick vänta på att leken skulle startas för att det var någon som skulle vara LL. Men det fanns folk som ville vara LL som kunde starta leken nyss! Då blir iallafall jag som deltagare lite less när jag är leksugen. Då kan väl den LLen ta nästa lek tex.
När jag började leka fanns ingen lista alls, det var inte alls hetsigt och folk var bra på att släppa fram andra LL. Sen tycker jag att det ett tag blev så att vissa personer var LL väldigt ofta och jag tänker att personer om inte har så "vassa armbågar" lätt blir överkörda. Några ville starta listan och det gjordes. Nu tycker jag att det blivit hetsigt igen men jag tror knappast det beror på listan.
Ditt sista stycke håller jag med om (skrev nyss ett inlägg om det). Vid ett sådant tillfälle föreslog jag att en annan LL kunde ta kommande lek eftersom den som var uppskriven inte kunde men det fick inte direkt en positiv respons.