Hm... andra gången jag bli nämnd i en tråd jag inte deltar i. Jag har inte fattat hur lekarna går till.
PS. Jag snodda avataren som hämnd. Jävlas man med mig så.![]()
Det är ingen som har (iallafall inte förrän man varit med i sådär 25 stycken)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm... andra gången jag bli nämnd i en tråd jag inte deltar i. Jag har inte fattat hur lekarna går till.
PS. Jag snodda avataren som hämnd. Jävlas man med mig så.![]()
splendid!!!Hahaha ja, jag sa ju aldrig att det handlade om få inlägg, eller hur?![]()
Hahaha ja, jag sa ju aldrig att det handlade om få inlägg, eller hur?![]()
Visst skrev jag att jag höll på och skrev uppsats? Hur ska jag hinna med att läsa om @quarter4ever har frikort med sitt skrivande?
![]()
![]()
Q
jag kanske hittar leken sist igen ? ( det HAR hänt innanVisst skrev jag att jag höll på och skrev uppsats? Hur ska jag hinna med att läsa om @quarter4ever har frikort med sitt skrivande?
![]()
![]()
Q
Visst skrev jag att jag höll på och skrev uppsats? Hur ska jag hinna med att läsa om @quarter4ever har frikort med sitt skrivande?
![]()
![]()
Q
Sidan 2
Och sa hade tänkt tagga några för att fler skulle anmäla sig men är för slut i huvudet för att komma på vilka som kan tänkas vilja vara med.
Tror att det ser ut som vanligt för mig..Är textstilen ändrad på buke eller är det min dator som nåt hänt med?
Är textstilen ändrad på buke eller är det min dator som nåt hänt med?
Bara Över helgen eller till veckan också?Kan någon va snäll och stryka mig.. kommer inte hinna med nu![]()
Funkar för migJag kan ju meddela att det inte är säkert att jag får upp leken idag, lyckats överanstränga handen lite, så att skriva tar både väldigt lång tid och gör ont för tillfället, så jag tror det blir första DL på måndag, och leken kommer upp imorgon, om det är okej?
Har ni önskemål på DL-tider eller så?
Funkar hur bra som helst för migJag kan ju meddela att det inte är säkert att jag får upp leken idag, lyckats överanstränga handen lite, så att skriva tar både väldigt lång tid och gör ont för tillfället, så jag tror det blir första DL på måndag, och leken kommer upp imorgon, om det är okej?
Har ni önskemål på DL-tider eller så?