Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 205
Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: @Hedinn

1. cirkus (
2. Ferrari
3. Outofservice
4. quarter4ever
5. Mirtai
6. MikaTela
7. Blacksmithfarm (aviserar dåligt med kvällstid i helgen, kommer givetvis att rösta tidigt och kompensera teoriandet så gott jag kan:))
8. Niyama
9. Snurrfian
10. @Habina :)
11.
12.
13.
14.

Sidan 2 :meh:

Och sa hade tänkt tagga några för att fler skulle anmäla sig men är för slut i huvudet för att komma på vilka som kan tänkas vilja vara med.

LL: @Hedinn

1. cirkus (
2. Ferrari
3. Outofservice
4. quarter4ever
5. Mirtai
6. MikaTela
7. Blacksmithfarm (aviserar dåligt med kvällstid i helgen, kommer givetvis att rösta tidigt och kompensera teoriandet så gott jag kan:))
8. Niyama
9. Snurrfian
10. @Habina:)
11. bollen__ (är dock väldigt off lör+sön, och jobbar natt de andra dagarna :p )
12.
13.
14.

Jag kan ju meddela att det inte är säkert att jag får upp leken idag, lyckats överanstränga handen lite, så att skriva tar både väldigt lång tid och gör ont för tillfället, så jag tror det blir första DL på måndag, och leken kommer upp imorgon, om det är okej?

Har ni önskemål på DL-tider eller så?

Jag kan ju meddela att det inte är säkert att jag får upp leken idag, lyckats överanstränga handen lite, så att skriva tar både väldigt lång tid och gör ont för tillfället, så jag tror det blir första DL på måndag, och leken kommer upp imorgon, om det är okej?

Funkar för mig :)

Gärna Dag DL på kvällen och NattDL morgonen efter, för min del :)

Funkar hur bra som helst för mig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 498
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 816
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 983
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 099
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka