Glad att jag är så gammal att jag faktiskt lärt mig att låta bli iblandKommer få mardrömmar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glad att jag är så gammal att jag faktiskt lärt mig att låta bli iblandKommer få mardrömmar![]()
ehum vill jag veta VAD som var intressanta bilder ?Jag googlade faktiskt Naken-Janne, och man får upp en hel del både ointressanta och intressanta bilder![]()
Inte på Janne i sig dock![]()
Kanske blir byte av profilbildehum vill jag veta VAD som var intressanta bilder ?![]()
Du kommer bli rik när vissa mutar för att bli janne och vissa mutar för att inte bli janneLL skulle kunna tänka sig vara öppen för mutor......
![]()
Tror inte det var den sortens kladdiga kaka du tänkte dig?
![]()
Du kommer bli rik när vissa mutar för att bli janne och vissa mutar för att inte bli janne![]()
Det här var det värsta jag läst... och såååå min humor! !!!!!![]()
dunderhoning om jag slipperLL skulle kunna tänka sig vara öppen för mutor......
![]()
dunderhoning om jag slipper- kan det vara nåt?
( slipper jag inte så lägger jag beslag på all honing själv)
kanske funkar hot bättre än muta ?![]()
Tror att det kommer ta låååång tid innan jag äter kladdkaka igen...Tror inte det var den sortens kladdiga kaka du tänkte dig?
![]()
Gunilla Persson???jag tänkte väl försöka kränga lite fler kalendrar faktiskt. Hur var det nu igen @bollen__ - var det 20 du ville ha??![]()
Hot går inte hem här, då får du bli Gunilla Persson!
![]()
@Blacksmithfarm tur vi åt upp din excellenta kladdkaka innan detta kom på tal!Tror att det kommer ta låååång tid innan jag äter kladdkaka igen...![]()
![]()
![]()
![]()
Jag tror att @quarter4ever vill ha kladdkakan för sig själv.Tror att det kommer ta låååång tid innan jag äter kladdkaka igen...![]()
![]()
![]()
![]()
Finansiera köket?LL skulle kunna tänka sig vara öppen för mutor......
![]()
åh nääääääää