Jag låtsas inte, jag hoppas skrev jag ju!Låtsas inte att du har ett liv nu.... VAD i hela friden ska du göra i helgen![]()
Fast på lördag har jag reella planer faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag låtsas inte, jag hoppas skrev jag ju!Låtsas inte att du har ett liv nu.... VAD i hela friden ska du göra i helgen![]()
Du kan ju rösta på mig även om jag inte är med.Haha jag vill inte rösta på dig.. jag vill rösta på @Klara
När börjar det? Får tänka ut tills i morgon hur mkt tid jag har!
Hahaha! Men nej. Jag har inte tid.
Du kan ju rösta på mig även om jag inte är med.![]()
Jag vet.Det har jag ju redan gjort en gång![]()
Jätte viktigtJo just! Har inte hunnit uppdatera mig på The Originals som jag hade tänkt.. Hur viktigt är det att det är just det temat?![]()
Vad braJätte viktigt
Ta vad du vill. I värsta fall får du ha en lek till i framtiden![]()
Ett (kanske dumt) förslag är att köra första DL fredag, ingen DL lördag och sedan DL2 på söndag.
Tyvärr, då får jag stryka mig, jag har svårt att leka i veckorna men mer tid på helgerna. Försvinner en dag då jag normalt har bäst tid så blir det för tight att hinna medEtt (kanske dumt) förslag är att köra första DL fredag, ingen DL lördag och sedan DL2 på söndag.
Det är ju flera som aviserat att de har svårt att leka i helgen å särskilt tight på lördagen å på detta sätt har de kanske möjlighet att vara med.
Ett (kanske dumt) förslag är att köra första DL fredag, ingen DL lördag och sedan DL2 på söndag.
Det är ju flera som aviserat att de har svårt att leka i helgen å särskilt tight på lördagen å på detta sätt har de kanske möjlighet att vara med.
pannan i djupa veck:Detta hade passat mig bättre, jag har fått hoppa in på jobb i helgen så kommer jobba nästan hela helgen :/
Vore skitkul, men tror tyvärr inte att jag kommer ha tid... Får se lite när det ska dra igång om saker och ting lugnat sig lite, för jag skulle verkligen vilja!taggar lite under tiden för nog behöver det vara iaf 12 för att leken ska dra igång?
@FiaM , @Hedinn @OutOfService ?