NÄJ! Jag siade ju till och med henne i senaste leken och minsann - hon var ond jag visste väl det (skrockar hon lite för sig själv)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst var det du som var ängel i melodifestival-leken när vi onda misslyckades med varenda käk, men i gengäld bara lynchade goda?![]()
Stadskampen var detVet inte vilken lek det var, men det var en lek där det var så och jag var ängel. Har däremot noll koll på vilken lek det var mer än att @Paddington väl var LL?
Jag tror det var i macken ? Som @Blacksmithfarm hade ?Vet inte vilken lek det var, men det var en lek där det var så och jag var ängel. Har däremot noll koll på vilken lek det var mer än att @Paddington väl var LL?
Stadskampen var det
http://www.bukefalos.com/threads/ul...eurovision-song-contest-finalen-2016.1307598/
Du var ängel, du skyddade rätt person i både DL2 och DL3![]()
Jag tror det var i macken ? Som
BSF hade ?![]()
Nej, macken var det inte. Där blev jag omvandlad och sedan lynchad.Jag tror det var i macken ? Som @Blacksmithfarm hade ?![]()
jag var ju tvungen att kika igenom mina statistiklistor när du trodde det var en av mina lekar - så jag kunde det inte utantill....Som sagt, jag har noll koll!![]()
Jag har noll koll så litar på digNej, macken var det inte. Där blev jag omvandlad och sedan lynchad.
Man kan alltid lita på mig.Jag har noll koll så litar på dig![]()
Åh, det var också en rolig lek.kan det ha varit Artlines lek när jag var rävflickan jag tänker på ? Och BSF la in om fox on the run hela tiden![]()
Nej, ni var tvillingar och vi fick veta att en tvilling var omvandlad. Det visade sig vara Niyama men jag vägrade tro det eftersom jag visste att hon var god!Jag är alltid god, så det var inte jag!![]()
Jag tror att det var den första lek jag läste.Nej, ni var tvillingar och vi fick veta att en tvilling var omvandlad. Det visade sig vara Niyama men jag vägrade tro det eftersom jag visste att hon var god!
(Goda vann till slut ändå men det blev nog en rätt märklig lek för vi var i slutet 4 rookies kvar som inte hade stenkoll direkt...Minns du, @Lobelia ?
)
Jag hoppas jag aldrig blir ängel igen för jag kommer inte kunna toppa natten med två stopp!Eller @LenaH ! Hennes förra lek som ängel var grym!
Jo jag minns, jag var allmänt förvirrad gissade rätt men av helt fel anledningNej, ni var tvillingar och vi fick veta att en tvilling var omvandlad. Det visade sig vara Niyama men jag vägrade tro det eftersom jag visste att hon var god!
(Goda vann till slut ändå men det blev nog en rätt märklig lek för vi var i slutet 4 rookies kvar som inte hade stenkoll direkt...Minns du, @Lobelia ?
)
Och du var minsann ängel i typ tre av dina fyra första lekar väl?Jo jag minns, jag var allmänt förvirrad gissade rätt men av helt fel anledning![]()
Jag tycker båda är roliga. Men jag har gjort mina bästa lekar som ond så det väger nog över lite.F ö håller jag med @Myrten - jag är gladast i att spela god, tycker det är mest utmaning att lägga pussel. IRL gillar jag att spela teater men konstigt nog inte lika mycket i ulvlekar.![]()
@Mirtai såg att du faktiskt skyddade rätt person i DL4 i den leken ocksåStadskampen var det
http://www.bukefalos.com/threads/ul...eurovision-song-contest-finalen-2016.1307598/
Du var ängel, du skyddade rätt person i både DL2 och DL3![]()