Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
LL:
1 Snurrfian
2 cirkus (alltid att lita på!)
3 Habina - såvida det inte blir så att paddington är LL
4 quarter4ever helst om leken startar efter helgen annars tagga så ni får ett livstecken ifrån mig - annars är jag utan surf och kan inte delta .( om det är ok att anmäla på detta viset ;))
5 fio
6 Theodor
7 LenaH (så får vi se när leken beräknas börja)
8 Blacksmithfarm (borde hinna ;))
9
10
11
12

Börjar bli sugen, och vill gärna vara med då ni leker lite mer målande.

Dock åker jag till UK i absolut närtid, för att brottas med invånarna på en djurfarm. Men se'n..!

Vad kul!
Ja vi har haft några lekar på senare tid med lite mer målande variant!

Jag minns att jag försökte leka en lek på rim härförleden, men gud så svårt det var. Sen har vi förstås den fantastiska Robinson-Buke där alla fick nya nick - alla levde sig in i sin nya identitet - skitkul var det

@Artline s Hungergames-lek som q nämner ovan var den leken när jag bitande mig för @cirkus och sedan nästan lyckades övertyga mig själv om att jag inte hade gjort det. :laugh: Men jag sitter och funderar på vem det var som hoppade in till oss i lyan som avbytare (för Snurrfian tror jag?), var det @Hjartagna kanske?

@Artline s Hungergames-lek som q nämner ovan var den leken när jag bitande mig för @cirkus och sedan nästan lyckades övertyga mig själv om att jag inte hade gjort det. :laugh: Men jag sitter och funderar på vem det var som hoppade in till oss i lyan som avbytare (för Snurrfian tror jag?), var det @Hjartagna kanske?
Jag tror inte att jag har behövt avbytare någon gång, det var en gång jag vet att jag frågade LL om hon ville byta ut mig för jag hade tusen saker IRL som strulade till sig och dessutom en huvudvärk från hell... Men jag tror att jag spelade den leken till slutet i alla fall! ;)

Vad kul!
Ja vi har haft några lekar på senare tid med lite mer målande variant!

Jag minns att jag försökte leka en lek på rim härförleden, men gud så svårt det var. Sen har vi förstås den fantastiska Robinson-Buke där alla fick nya nick - alla levde sig in i sin nya identitet - skitkul var det
Jag såg att ni härjade i en Astrid Lindgren-värld med Emil-tema. Det påminde mig om en av de mer absurda jag varit med i (utanför buke) där Astrid Lindgren korsades med Stephen King, och barnhemsbarnen (spelarna) som Alma och Anton hade sommarkoloni åt, offrades en och en till Den Onda Lilla Hönan som man lyckats stänga in i ett specialbyggt skjul längst bak på gården, utan dörrar eller fönster. Men med en mystisk lucka på taket...

Jag varnar ånyå att jag kan gå surftorsk inom det snaraste, men å andra sidan har jag WiFi under helgen- ,men då är jag på kurs med min 3-åriga sto ( hoppas få ta några steg i sadeln :bump: ) och jag är dessutom kursansvarig med ansvar för att se till att allt fungerar - så mitt deltagande är högst troligt mycket litet ( så ingen får för sig att hålla just DET mot mig :meh: ):p
Äve Q kan bli inaktiv pga IRL- men å andra sidan - om det dröjer lite så efter 1 feb :) har jag dels -
full surf via telefonen
förhoppningsvis bredband igen:bump::bump::bump:
:D

LL: @Gabby_Ossi och @Mirtai ? :)
1 Snurrfian
2 cirkus (alltid att lita på!) (:eek: really !!!:eek: )
3 Habina - såvida det inte blir så att paddington är LL
4 quarter4ever helst om leken startar efter helgen annars tagga så ni får ett livstecken ifrån mig - annars är jag utan surf och kan inte delta .( om det är ok att anmäla på detta viset ;))
5 fio
6 Theodor (:up::) )
7 LenaH (så får vi se när leken beräknas börja)
8 Blacksmithfarm (borde hinna ;))
9
10
11
12
13
14
15
16

taggar
@bollen__ ( vi har nästan glömt hur bra du är på att luras :p )
@GladFliicka ( ja men bara att köra på ;) )
@Hjartagna ( snart hade du tid väl :) ?)

Jag varnar ånyå att jag kan gå surftorsk inom det snaraste, men å andra sidan har jag WiFi under helgen- ,men då är jag på kurs med min 3-åriga sto ( hoppas få ta några steg i sadeln :bump: ) och jag är dessutom kursansvarig med ansvar för att se till att allt fungerar - så mitt deltagande är högst troligt mycket litet ( så ingen får för sig att hålla just DET mot mig :meh: ):p
Äve Q kan bli inaktiv pga IRL- men å andra sidan - om det dröjer lite så efter 1 feb :) har jag dels -
full surf via telefonen
förhoppningsvis bredband igen:bump::bump::bump:
:D

Och ett litet deltagande i antal inlägg är väl som vilken normal spelare som helst :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka