Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 491
Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriv in mig då ;) får bära eller brista antar jag. Har ett 12 timmars pass på lördag så varnar direkt för noll aktivitet den dagen och jag kommer antagligen bara slänga iväg en BOP om någonting den dagen just då jag kommer vara upptagen på jobbet. :( Fast leken kanske inte har kommit igång innan lördag heller, vad vet jag ;)

Allt för min kära Mr Grey.... aka @quarter4ever ... var ett tag sen nu jag fick smisk... eller ja, något sånt :nailbiting::love:

Skriv in mig då ;) får bära eller brista antar jag. Har ett 12 timmars pass på lördag så varnar direkt för noll aktivitet den dagen och jag kommer antagligen bara slänga iväg en BOP om någonting den dagen just då jag kommer vara upptagen på jobbet. :( Fast leken kanske inte har kommit igång innan lördag heller, vad vet jag ;)

Allt för min kära Mr Grey.... aka @quarter4ever ... var ett tag sen nu jag fick smisk... eller ja, något sånt :nailbiting::love:
oh so sweeeet talking :love::love::love:
jag antar att du har flätat håret med :love::laugh:

Jag bits bara i självförsvar. :angel: Och jag förstår inte alls vad @quarter4ever är orolig för? Jag har ju lovat att förlåta henne -något år. :sneaky:

Tyvärr lär jag inte ha tid att leka på ett bra tag, så jag får väl leva på segerns sötma från förra leken (och känslan av att lyncha @den där lömska typen :devil:) till fram i maj sådär.

:love:
;)
hoppas du glömt bort det som hände när det våras och knoppar brister osv osv
;):p
:D

LL Gabby_Ossi

1. Bumpo (som behöver en massa distraktion efter att ha flytt för sitt liv)
2. Paddington
3. Habina
4. LenaH (under förutsättning att det inte kommer nån oaviserad omvandling för då hoppar jag över.)
5. fio (under samma förutsättningar som LenaH kommit med ovan).
6. hemlig (men skrik om ni hellre vill ha mig i åskådarlyan)
7. Blacksmithfarm (mobilen vil skriva klackskorna... :cautious: :laugh: )
8. Asko (jokern i leken)
9. quarter4ever
10. @Ferrari :bump:
11.
12.

Åhå, det är de där magiska väsen som man hör om ibland :p

Vill ni verkligen ha en så ofokuserad narr som jag? O_o Jag tror att ni har glömt hur det var :cautious:
Äsch, dom tillåter mig vara med att leka igen och jag skrev så förvirrade inlägg att endast ängeln visste vilken roll jag hade :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 394
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 798
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 921
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 053
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka