Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon vill nog vääääldigt gärna ta min skalp efter förra lekenBits hon?![]()
Det är bara Q om behöver vara orolig.... ...Bits hon?![]()
Hon vill nog vääääldigt gärna ta min skalp efter förra leken( helt ok btw )
Högst förståeligt isåfall@Asko
Hon var tvilling med Q, sedan blev Q omvandlad och lurade nästan oss alla...
Sa ju att nån behöver åka i första DLHögst förståeligt isåfall
Du är modig du Q, bjuda in en spelare med färsk hämndlystnad![]()
Jag trodde att det skulle vara jag?Sa ju att nån behöver åka i första DL![]()
Jag som trodde att jag skulle ha turnu slipper du (kanske)![]()
![]()
det finns alltid utrymme för att spela skumt......Jag som trodde att jag skulle ha tur![]()
You all will regret this ...det finns alltid utrymme för att spela skumt......
![]()
Vad e de?Jag har verkligen noll tid till att leka, men vill bara säga @Gabby_Ossi , om du kör ett Silver Fang-tema någon gån så hojta, för det vill jag inte missa!![]()
det finns mycket jag ångrat.......You all will regret this ...![]()
Vad e de?![]()
En tecknad tv-serie då? Jag brukar vara lite uppdaterad men denna har jag inte hört om förutDen bästa serie någonsin gjord!
Det handlar ju om en valp som slåss mot monsterbjörnar.
(Jag skojar inte ens, min absoluta favoritserie genom tiderna. Ser om den med jämna mellanrum. Jag och mina vänner lekte Silver Fang när vi var små. It's amazing!)
En tecknad tv-serie då? Jag brukar vara lite uppdaterad men denna har jag inte hört om förut![]()
Aha, en anime! Nu känns det som att jag borde veta ännu mera vad för serie det ärJapp!
Den är gammal, från Japan. Växte upp med den klippta (ansågs tydligen för blodig för svenska barn), dubbade versionen. Numera ser jag det oklippta originalet. Så många frågetecken som rätades ut när jag första gången såg originalet... I svenska versionen har de klippt bort nästan en hel film.
![]()