Redo, bring it on!och för nytillkomna tittare ber jag att få påminna om att det som skrivs i anmälningstråden innan leken kommer upp inte gills å räknas inte som teorier...
Så kom igång nu å anmäl er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Redo, bring it on!och för nytillkomna tittare ber jag att få påminna om att det som skrivs i anmälningstråden innan leken kommer upp inte gills å räknas inte som teorier...
Nej nejEn gång ond -alltid ond antar jag?![]()
äh kan vi inte för en gångs skull få ta med det och teoria om det ?och för nytillkomna tittare ber jag att få påminna om att det som skrivs i anmälningstråden innan leken kommer upp inte gills å räknas inte som teorier...
Vi kanske är glömska och glömmer den regelnäh kan vi inte för en gångs skull få ta med det och teoria om det ?
Skulle ge fruktansvärt fina motiverade förstadagsröster !!!![]()
Rösta på dig eller hemlig för ni är fördomsfulla?äh kan vi inte för en gångs skull få ta med det och teoria om det ?
Skulle ge fruktansvärt fina motiverade förstadagsröster !!!![]()
ja jag får erkänna att jag har svårt för folk som vill klä sig i prickiga hundars pälsRösta på dig eller hemlig för ni är fördomsfulla?![]()
![]()
utpressning?Nej nejRehab. Så länge ni är snälla så är jag god
Lynchar ni/äter mig så kanske jag får återfall.
Det är gammalteh
ja jag får erkänna att jag har svårt för folk som vill klä sig i prickiga hundars päls![]()
det finns hopp alltså?Det är gammaltinget prickigt på min avatar
Inget äkta på mig så god har jag blivit
![]()
jag kommerJag och min underbara BFF Paowow har bestämt att ge alla till morgondagen på sig att OSA om de kommer el inte. Så klart de kommer, men vissa behöver visst en personlig inbjudan också....
Såå vi drar igång det tv-sända välkomstpartyt för Svenska Hollywoodfruar i morgon kväll, sisådär efter kl 20 el så med första DL Fredag..
Be there or be square
Love Princess
xoxoxo![]()
Tack men jag hinner inte Gösta 20 månader och lillan 8 dagar ger ingen tid över för lekar.
Åh grattis till LillanTack men jag hinner inte Gösta 20 månader och lillan 8 dagar ger ingen tid över för lekar.
Mina två blonda hästar
All Dun Turmeric f 2013 , hingst, bilden tagen september 2015 när han sadelvandes
![]()
Fellas Golden Saffron , f 2013, sto, bilden tagen juni 2015 första gången hon hade sadel på sig
![]()
Det är det vi har säkerhetsvakter till...
Förresten är det ingen riktig fest utan en ordentlig skandal (känns som jag sagt det förut....)
Och det är strängt förbjudet att leka med maten... sådetså...
xoxoxo
Lagom blonda för din smak antar jagWow! Nästan så ja skulle kunnat rida...
Kladdkaka var det väl om jag minns rätt som vi kommit fram till var det man fick leka medFår man leka andra lekar? Får man eh... använda maten till annat än eh.... äta?![]()