Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Lovar ett väldigt spännande tema! :bump::D
Kan inte låta bli....är ju kul att kunna förvirra er rejält :angel:

LL: Artline & Myrten

1. Caisa
2. Snurrfian (med lite dåligt med tid misstänker jag men jag gör mitt bästa! ;) )
3. quarter4ever
4. LenaH (fast jag kan ju tydligen inte leka på onsdagar :p)
5. fio (kan inte gå i pension utan att vinna först!)
6. hemlig
7.
8.
9.
10.
11.
12

@fio - när det börjar beror på när det är tillräckligt många deltagare. Men vi hoppas på att kunna köra över påsk.

Problem med ponnyn? Går inte att fånga i hagen? Vägrar att gå förbi postlådor? Rullar sig med sadel? Ta det lugnt - allt kommer att bli bra! Anmäl dig till Ponnyakuten!

1. Caisa
2. Snurrfian (med lite dåligt med tid misstänker jag men jag gör mitt bästa! ;) )
3. quarter4ever
6. hemlig
7.
8.
9.
10.
11.
12

Nu är det dags för sjätte säsongen av.. PONNYAKUTEN!
Nytt för denna säsongen är att vi tar emot ett obegränsat antal deltagare. Har du en ponny som hellre sitter under en korkek och luktar på blommor än att prestera på dressyrtävlingen eller en ponny som ser terrängtävlingen som en simtävling för dig som ryttare. Lugn. Vi hjälper dig. Vi bjuder in på ett träningsläger som du sent ska glömma.

Ah, vad tusan, jag har jätteproblem med min hu..eh menar ponny, klart jag måste va med i ponnyakuten! :D :angel:

1. Caisa
3. quarter4ever
6. hemlig
7. bollen__ (kan vara lite off pga. valp :p )
8.
9.
10.
11.
12

Åh, nu blev jag än mer sugen. Även om min ponny vuxit över ponnymåttet. Brukar hävda att han är ett russ född i fel kropp. :laugh:

Avvaktar lite och ser hur många som anmäler sig. Klarar nog inte en stor lek.

Åh jag vill vara med!

Min dator har dock gått sönder. Så får sällan chansen att nyttja en dator regelbundet, kan ju nyttja mobilen men blir kanske inte lika bra som det hade blivit med en dator. Men är ni okej med det så är jag på ändå :angel:

1. Caisa
3. quarter4ever
6. hemlig
7. bollen__ (kan vara lite off pga. valp :p )
8. Bumpo
9.
10.
11.
12

Men :arghh: vilket roligt tema! Jag måste ju vara med... Kan inte lova någon superaktivitet då jag är på Gbg horse show, men jag ska göra mitt bästa (min alldeles egna Paddington kommer att vara med).

"Kära ponnyakuten. Jag har ett jätteproblem. Jag har en fin och snäll treåring som jag håller på och sitter in. Men så fort jag suttit upp på hans rygg, så börjar han leka med uppsittningspallen. Hjälp mig! Får jag komma till Skåne? Vänligen, fiskbullar for ever"

"Kära ponnyakuten. Det är jag med fiskbullen igen. Jag kom på ett till jätteproblem jag har. Min treåring är duktig och lastar sig själv i transporten, så jag bara behöver stänga dörren bakom honom. Men när jag ska lasta ut honom igen vägrar han backa, eftersom det finns mat i transporten. Hoppas så att jag kan få hjälp, annars måste jag köpa en ny transport med fronturlastning"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025