Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Artline & Myrten Tema: Ponnyakuten

1. CaisaLundblad
2. Snurrfian (med lite dåligt med tid misstänker jag men jag gör mitt bästa! ;) )
3. quarter4ever
4. LenaH (fast jag kan ju tydligen inte leka på onsdagar :p)
5. fio (kan inte gå i pension utan att vinna först!)
6. hemlig
7. bollen__ (kan vara lite off pga. valp :p )
8. Bumpo
9. @Habina ?;)
10. @Ferrari ?
11. Klara (hoppar av om deltagarantalet blir för stort, min hjärna klarar inte det)
12. Hedinn
13. Blacksmithfarm (som vanligt, ojämnt deltagande vissa dagar pga mina jobbtider...)
14.
15.
16.
Grattis! Vi lovar att hjälpa dig med din häst.

Jag är frestad att skriva upp mig trots att jag inte alls har tid, eftersom a) jag gillar temat och b) i hemlighet velat vara med i en @Myrten -lek sen jag läste Midvinterblotleken. Dock kommer jag troligtvis inte hinna ens starta datorn på hela påskafton. Så jag hoppas att leken startar tidigast söndag, samtidigt som det vore bäst om den startar tidigare så jag inte faller för frestelsen... :idea:

Jag är frestad att skriva upp mig trots att jag inte alls har tid, eftersom a) jag gillar temat och b) i hemlighet velat vara med i en @Myrten -lek sen jag läste Midvinterblotleken. Dock kommer jag troligtvis inte hinna ens starta datorn på hela påskafton. Så jag hoppas att leken startar tidigast söndag, samtidigt som det vore bäst om den startar tidigare så jag inte faller för frestelsen... :idea:
Midvinterblot. Snabbaste avslutningen någonsin! Eller hur @Hedinn ?

Nu är det dags för sjätte säsongen av.. PONNYAKUTEN!
Nytt för denna säsongen är att vi tar emot ett obegränsat antal deltagare. Har du en ponny som hellre sitter under en korkek och luktar på blommor än att prestera på dressyrtävlingen eller en ponny som ser terrängtävlingen som en simtävling för dig som ryttare. Lugn. Vi hjälper dig. Vi bjuder in på ett träningsläger som du sent ska glömma.
Alltså jag vill vara med men med tanke på deltagarna som varit så lär jag inte bli uttagen, Islandshästar är ju helt dissade i det programmet.

går det att lösa ? LLs? @Myrten @Artline iom att det är storhelg ?
På valfritt sätt ( köra två DL samma dag , tex fredagen i detta fallet med en tidgare lynchDL? ex kl 16-18 eller nåt? och sedan köra nattDL ett kort tag efter och sedan ge till några tim och hoppa över lördagen? iom att det är påsk? Bara en tanke :)

Jag har ett stor problem med min rara lilla häst. Jag har en fin box till henne men hon vill inte stå där utan är hellre ute med sina kompisar. Inte nog med att hon vill vara ute, hon drar sig inte för att rulla sig och bli skitig . Ett annat problem är att hon är matglad och de andra hästarna är rätt veka så hon äter mer än sin andel. Snälla Ponnyakuten kan ni inte lära ponnyn att tycka om att vara inne och hålla sig ren och fin och äta lagom mycket?

LL: Artline & Myrten Tema: Ponnyakuten

1. CaisaLundblad
2. Snurrfian
4. LenaH
5. @fio (?)
6. hemlig
7. bollen__ (kan vara lite off pga. valp :p )
8. Bumpo
9. habina
10. @Ferrari ?
11. Klara (hoppar av om deltagarantalet blir för stort, min hjärna klarar inte det)
12. Hedinn
13. @Lobelia ;)
14.
15.
16

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka