Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är väldigt god, det vet du väl!?
Nja, man måste vara säker på att det verkligen finns en story bakom - dvs att det finns två upplägg att välja mellan.hoppas det - tror jag väljer att syna dig den här gången, el vad säger du @LenaH![]()
Jag är väldigt god, det vet du väl!?![]()
Tack, jag tänkte precis ställa frågan när jag såg att jag blev taggad.Puttar upp från sidan två med en förhoppning om några fler som vill vara med
@LindgrenV när kan du starta leken och hur många behöver du ha anmälda som minst för att kunna köra igång den ( och för @LenaH s skull vilken DL tid på kvällarna kommer du att ha? )
Gärna 12 deltagare! Ang. start och DL så är jag flexibel - förslag?Puttar upp från sidan två med en förhoppning om några fler som vill vara med
@LindgrenV när kan du starta leken och hur många behöver du ha anmälda som minst för att kunna köra igång den ( och för @LenaH s skull vilken DL tid på kvällarna kommer du att ha? )
start asapGärna 12 deltagare! Ang. start och DL så är jag flexibel - förslag?
Startar så fort listan blir full då! Och ska försöka hålla DL till ca 20.00start asap
DLtider spelar ingen roll för mig, men vet att LenaH inte vill ha senare än kl 21 på kvällarna
Övriga får hojta för dem själva![]()
funkar tyvärr inte för mig så jag får hoppa den här lekenStartar så fort listan blir full då! Och ska försöka hålla DL till ca 20.00![]()
funkar tyvärr inte för mig så jag får hoppa den här leken