funkar det med kl 21?

Du får väl svara imorgon när du kommit hem antar jag
Nu är jag hemma. Vi flög natten mellan fredag och lördag så jag var sänkt igår efter att ha sovit ca 1,5 timmar i en flygstol mellan Hurghada och Istanbul. Dessutom hade jag en del att göra

. Packa upp, hämta hundar (överlyckliga), umgås med en übersocial katt (han gillar inte att byta miljö, så har fick hemma med ut/insläpp och matservice) och vänja mig vid en temperaturskillnad på sådär 40 grader

. Älskar min bil

som efter avancerad utgrävning bara...
startade efter att ha stått stilla utomhus en månad!
Det var extremt lugnt i Hurghada. De "oroligheter" som många frågar mig om, eller snarare talar om för mig existerar ("Ska du verkligen åka till Egypten, det är oroligt där!") märktes inget av. Då passerade jag ändå det numera ökända hotell Bella Vista ca en timme efter incidenten. Den rimligaste förklaringen hittills verkar vara att det hela var ett rån som gick snett. En tragisk del i det hela är att rånarna tycks varit två (fd?) anställda som inte fått ut löner på tre månader p g a det tog beslutet att råna hotellet och ta gisslan. Dock är det inte alla egyptier som tror på den förklaringen. Vår hotellägare var övertygad om att de var terrorister försedda med bombbälten. Och den stackars mannen var helt knäckt, men verkade ytterst lättad när jag, som inte visste någonting, klev in genom dörren den aktuella kvällen efter att dykcentrats transferbuss släppt av mig.
Det var en lång utläggning! Men beträffande lek - jag råkade hälla öl över mitt tangentbord så nu ligger jag efter med ett jobb jag håller på med. Vid sidan av mitt egentliga jobb, då. Så lek den kommande veckan är - kört. Måste ägna tågresorna, som är min huvudsakliga lektid, åt att skriva ikapp. Surt, spec som en av mina roligaste lekar någonsin var
@LindgrenV s "Hobbit".
Om det blir en sådan konversation som
@Artline nämnde tror jag att jag smiter in i den. Lindgren, om du behöver hjälp med att bolla så är jag nu hemma och vid dator.